Nincs több elfelejtett olajcsere.
Egyéb funkciói mellett a MyMazda alkalmazás lehetővé teszi a Mazda-ügyfelek számára a gyors és közvetlen kapcsolatot az országúti MES (Mazda Europe Service) segélyszolgálattal.
Az új vevőszolgálati alkalmazással az egyedi, úgynevezett Mazda Digital Service Record (DSR=digitális szerviz rögzítés) rendszer is együtt jár, amely a Mazda gépkocsikra vonatkozó valamennyi szervizinformációt egy központi adatbázisban rögzíti. A MyMazda alkalmazás a Mazda DSR (digitális szerviz rögzítés) rendszerére épül rá, és lehetővé teszi a regisztrált ügyfelek számára, hogy hozzáférjenek a rendszerben tárolt, gépkocsijukkal, illetve annak szerviztörténetével kapcsolatos valamennyi információhoz, valamint az ügyféladatokhoz.
"A MyMazda alkalmazás a Mazda-tulajdonosokat nem csupán a soron következő szerviz esedékességére emlékezteti, de a teljes szervizelési történetüket is megmutatja. Ezen felül a MyMazda alkalmazás megadja az ügyfelekhez legközelebb eső márkakereskedés paramétereit, és azt is lehetővé teszi számukra, hogy akár a tenyerükből igényeljenek országúti segélyszolgáltatást" - mondta Jorgen Olesen, a Mazda Motor Europe logisztikai és ügyfélszolgálati alelnöke
Magyarországon 2012 tavaszán kezdik meg a szolgáltatás bevezetését.