2024. Május 18. Szombat - Erik
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
A MAZDA RX-8, és a motorolaj.
A Mazda CX-9 az év óriása az USA-ban
Az akkumulátor technológia fejlődéséről.
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
pusi65 | 2020-08-24 11:57 Norreck részére
Szia. Feltehetően a munkahenger nyómó bütykét zsírozták…ott lenn... viszont a kuplung kinyomó csapágy és kinyomó szerkezet lamellái adhatják a hangot. Száraz:( és poros, meg kopott is… Szóval ha volt kuplung cserélve, akkor lelketlenül rakták vissza. Ha nem volt még, akkor most lesz... váltó ki, nagytakarítás, megfelelő zsírral kezelés a megfelelő pontokon (rézpaszta) és jó lesz. Persze akkor már lendkerék is le, főtengely szimering is csere, mert ekkora munkánál ilyen filléres dolgokat nem szabad lespórolni. Üdv.
Norreck | 2020-08-24 11:41
Sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy pár (5-10) km után a kuplung eléggé nyikorog benyomáskor és felengedéskor egyaránt. Elölről a motor felől jön a hang de független attól hogy jár-e a motor vagy sem. Úgy vettem eszre hogy melegben jobban csinálja. Egyszer már a szerelő megzsírozott elől valamit, attól egy rövid ideig jó lett de most megint elkezdte. Ötlet, tapasztalat hogy mi lehet a baj? (2013 2.0 benzin)
Előre is köszi a segítséget!
fajni | 2020-08-15 10:55 eb részére
Ha kiderült a hiba engem is érdekellne ! Ugyan ezzel a gondal küszködök !
Peti79 | 2020-08-12 17:19
Egy furcsa jelenség megoldása miatt fordulok hozzatok 70 000 km van a vadonatúj kuplungban kinyomócsapágy kettős tömegű Lendkerékben amikor elkészült az autó már akkor is a kuplung elég korán kiengedett de nem volt probléma most így három év után a hosszú úton mondjuk 100 km-en felmelegszik az autó akkor induláskor az egyest vagya lüvertcet nagyon nehezen vagy csak kicsit recsegve veszi be megtudnátok nekem mondani hogy mitől van ez? Előre is kösz!
mazda-auto.hu | 2020-08-06 11:10 Koni84 részére
Kártörténetet nem tudunk nézni, arra van a magyarorszag.hu vagy a cartvertical, de arra egyre többen panaszkodnak. Az előéletet elküldtem
Porti | 2020-07-08 19:46
Segítséget, tanácsot kérek ezzel a kocsival kapcsolatban, amit Dániában szeretnénk megvenni (az ára 22 ezer DKK, ami kb. 1 mFt) és használni (dánból google fordítás):
Koni84 | 2020-07-08 15:10
Üdv! Ismerősöm szeretne használt autót vásárolni. Mazda6 2009es évjárat 1.8benzines. Jelenleg ki van vonva a forgalomból.
Alvázszám : JMZGH148201216019
Mit lehet még tudni róla? Futott km? Kártörténet? Stb?
Előre is köszönöm a választ!
nikolett.kovacs84@gmail.com
pusi65 | 2020-07-04 23:11 mejanos részére
Akku lekötése, vagy gyenge állapota után “elfelejti” a működést. Újra kell tanítani. Az adott ajtó saját kapcsolójával húzva tartva fel, ott várni, majd le, ismét várni. Ezt megismételni minden ajtónál, közben nem nyomkodni semmi mást! Ha jól emlékszem ennyi elég lesz és működni fog. Ez a helyzet azt hiszem 2005-től ilyen. 2005-ig csak a bal első igényli, mert csak az automata fel-le funkciós.
mejanos | 2020-07-04 10:40
A GGY-os 2007-es Mazda 6-os omnál a vezető felőli ablakmozgató konzolról először a hátsó ablakok mozgatása, majd az első utasoldali ablakok le-fel mozgatása nem működik. Most már csak a vezető oldali ablakot tudom mozgatni. Az ablakok le-fel mozgatása az adott ajtó kapcsolójáról működik. A konzolt szétszedve kontakt hibára gyanakodtam, megtakarítva sem működik. Van-e valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a hiba ( táp, biztosíték, vezeték szakadás, valami buszhiba stb.). Köszi a választ előre is.
JMZGG14F231 | 2020-07-03 14:22 mazda-auto.hu részére
“Sajnos” nem tűnik kopottnak, szépen a helyükön ültek/ülnek a részek. A benne lévő lengőkarnál - szemre is - szélesebb a kúpforma kialakítása. Vagy az utángyártott méretei kisebbek. Egyenlőre talány. GJ6A34J00B és GJ6A34J50B a belevaló, ugyanis az autó GG1*** -149888 (előtti).