Beszáll a Mazda is.
A divathullámot meglovagolva szinte már követhetetlenül gombamódra szaporodó városi terepjáró márkák-típusok táborából, a valószínűleg CX-5 nevű kisebb Mazda SUV nem csak formailag, technikailag is ki kíván szakadni. A Mazda feltett célja, hogy a legtakarékosabb autó legyen a kategóriában. Ehhez a kategóriatársaknál minimum 100 kilogrammal kisebb tömeg, illetve az új generációs SKY motorok és hajtáslánc jelentik a segítséget, de az extravagáns áramvonalas fomra is hozzájárul.
A Nagare vonat (l) elmegy az Ötössel.
Mivel a következő Mazda típusok (az utolsó az új Mazda5) szakítanak a Nagare formai irányvonallal, ezért kíváncsian várjuk, visszaköszönnek-e a még az ebben érában született Kazamai vonalai a CX-5-ösön.