A legokosabb, és egyben legdrágább tuning.
A Mazda egyébként is az úgynevezett gramm stratégiát alkalmazza minden új típusa megtervezése során, de most az MX-5 Superlight esetében egy kissé tovább léptek a mérnökök. A szuperkönnyű roadszter esetében csak a vezetési élmény szempontjából feltétlen szükséges alkatrészek maradtak az autón.
A belső szerkezetben elvégzett módosításokról egyelőre nem tudunk számot adni, de kívülről látható, hogy elhagyták a nehéz szélvédőt, nincsenek oldalsó tükrök, és le van ültetve a karosszéria. A módosítások következtében nem csak a menetdinamikai és kezelhetőségi képességei javultak az autónak, hanem az üzemanyag fogyasztása, illetve ezzel együtt a szén-dioxid kibocsájtása is csökkent. A Mazda MX-5 Superlight bemutatása egy újabb kilométerkő a világ legsikeresebb roadszterének 20 éves pályafutásában.
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.