Szép remények.
Elmondása szerint már el is készült néhány vázlattal, melyet be is mutatott a Mazda legfelsőbb vezetésének. A Mazda RX-7-nek eddig három generációja látott napvilágot (erről bővebben itt), a hátsókerék hajtású 2+2 üléses kupék legfőbb ismérve, hogy bolygódugattyús, wankel rendszerű motor gondoskodik a hajtásukról. A legutolsó Mazda RX-7 FD szekvencionális turbóval szerelt erőforrása jóval 260 lóerő felett teljesített, a gyártása 2002-ben szűnt meg. Az esetleges negyedik generáció motorterében szinte biztosan az új, közvetlen befecskendezéses, növelt kamratérfogatú 16X wankel foglal majd helyet, mely valószínűleg feltöltés nélkül is 250-300 lóerőt tud majd leadni.
Az sem kizárt, hogy az 1,6 literes 16X feltöltőt is kap, Ikuo Maeda eddigi nyilatkozatai alapján erre igen komoly esély van. Arról szintén nincs konkrét hír, hogy lesz-e következő generációs RX-8, bár erre is reális esély van, főleg ha az RX-7 feltöltős lesz, míg az RX-8 (RX-9) nem, hiszen így jól elkülöníthető lesz egymástól a két modell.