Rotoros frontvonal.
Ráadásul a Grand-Am versenyek történetében először, Mazda első sor alakult ki a rajtrácson, hiszen Nick Ham Mazda RX-8-asa mellett, egy ugyanilyen típusú autó került a második pozícióba is, Dane Cameron-nal a volánnál. Érdekesség, hogy Cameron csapata is a Speedsource által felkészített háromrotoros wankel rendszerű 20B kódú erőforrást használja ebben a szezonban.
Újra a pódiumon.
A verseny elindítása után a 32 fokos hőség ellenére Nick Ham higgadt tudott maradni és kimaradt minden összecsapásból. Néhány nagyon gyors körrel egészen a 22-ig körig vezette a versenyt, majd a 35 körben meglátogatta a boxot a kötelező pilótacsere végrehajtása céljából.
A váltótárs Sylvain Tremblay a boxban töltött idő miatt hátracsúszott az első tíz mögé, de a 47 hetedik körre már visszaküzdötte magát a harmadik helyre. Tremblay ezután tovább harcolva 7 másodpercen belülre került a két első autóhoz képest. A felzárkózásban odáig jutott, hogy az utolsó három körben már kísérletett tett az előzésre is, de végül a harmadik helyen ért célba, mindössze 0.204 másodperccel lemaradva az első helyezettől.
" Kezdődött egy csodálatos körrel az edzésen, majd folytatódott egy problémamentes első verseny szakasszal. Az autó nagyon jól kezelhető volt, sokkal könnyebb volt vele folyamatosan gyors köröket menni, mint korábban. Meggyőző, hogy a Speedsource folyamatos fejlesztésének köszönhetően versenyről versenyre jobb az autó." - nyilatkozta Nick Ham a verseny után.
" Nick nagyon jó munkát végzett a rajtelsőség megszerzésével és új pályacsúcs felállításával. Habár a verseny is jól alakult, a hosszú szakaszokon (két boxkiállás között ), ugyanúgy mint tavaly, még mindig gumikopási problémákkal szembesülünk. Büszke vagyok a csapat erőfeszítésére, hogy újra a pódiumra kerülhettünk." - tette hozzá Sylvain Tremblay.
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.