Komolyan vették.
Derek Jenkins természetesen örömmel vette a kötöttségektől mentes ujjgyakorlatot és a felkért műhely is valószínűleg büszkén kezdett a munkákhoz, mely során "kezelésbe vettek" néhány Mazda2, MX-5, és egy pár Mazda3 modellt, hogy azok méltón képviselhessék a Mazdát a kiállításon.
A kiskategóriás Mazda2 két átalakítási témája közül az egyik egy pályaversenyzésre kész verzió, mely tulajdonképpen egy kis tömegre kihegyezett versenyautó, míg a másik egy utcai tuning kivitel. A versenyautó neve Mazda2 Evil Track, míg az utcai Kettes egyszerűen a Mazda2 Street nevet viseli. Mindkettő jól példázza, hogy ezekben a relatíve alulmotorizált kis autókban is nagy potenciál lakozik tuning terén.
A Mazda ikonikus kétülésese, az MX-5 is két különböző tálalásban érkezett a SEMA-ra. Az MX-5 Super20 a nyitható tetejű sportautó 20. születésnapjának állít mutatós emléket. Az átalakítás alaposnak mondható, hiszen fekete-szürke MX-5 motorházteteje alatt egy kompresszoros Cosworth erőforrás lakozik. A másik MX-5 vagy ottani eredeti nevén Miata, egy úgynevezett Kupa Autó (Cup Car), mely egy igazi versenyautó, speciális verseny felszerelésekkel.
A négyajtósokhoz fordulva, a Mazda hozott egy turbófeltöltős Mazda3-ast, illetve egy Red Line Time Attack fantázianevű Mazda3 kivitelt. Mindkét Mazda3 azonos fényezéssel készült, de még a turbós egy módosított utcai autó, addig a Red Line Time Attack a Szuper Módosított osztályban lett nevezve, és akár 288 km/h sebességre is képes a hosszú egyenesekben. Ez pedig nem kevés.
A Mazda egy RX-8-ast is hozott a kiállításra, igaz ezt nem kellett előttemódosítani, hiszen arról az RX-8 Grand-Am GT versenyautóról van szó, mely megnyerte a 2010-es bajnokságot. Az összesen 12 versenyből, a teljesen speciális RX-8 nem kevesebb, mint hat versenyt megnyert.