A start-stoppos a sláger.
A nagyszerű bevezetési eredmények mögé nézve számunkra talán még ma szokatlan dolgok derülnek ki. Ezek közé tartozik, hogy az első havi rendeléseknek nem kevesebb mint a fele, a Mazda által a világon elsőként bevezetett új i-stop (SiSS) leállító-indító automatikával felszerelt 2,0 literes közvetlen befecskendezéses DISI benzines kivitelre érkezett.
Legtöbben a 2 literes benzinest...
Megközelitőleg a vásárlók 70 százaléka az ötajtós Sport kivitelt választja, és csak a maradék 30 százalék kéri a Mazda3 Sedan kivitelek valamelyikét. Nagyjából a vásárlók 50 százaléka két liter hengerűrtartalmú benzines erőforrással szerelt új Hármast rendel, és körülbelül 40 százalék az 1,6 literes benzines verziók aránya. Érdekesség, hogy a vásárlók 30 százaléka a CVT fokozatmentes automata váltóval (nálunk nem rendelhető) Mazda3 Sport modellt választja, míg 28 százalék az i-stop rendszerrel és automata váltóval szerelt 2 literes DISI benzines Sportot, 14 százalék az 1,6-os CVT-s Sedan-t, illetve 10 százalék a 2 literes DISI i-stop automatát rendeli.
Mindenkinek szól.
A megrendelések igen vegyes korosztály és nem képet mutatnak, de zömmel a húszas, harmincas éveikben járó férfiak, illetve jórészt a családos ötvenes, hatvanas éveiben járó korosztály dönt a Mazda3 mellett. Elmondásuk alapján a vásárlók a Mazda3 külső megjelenése, a kiváló környezetvédelmi jellemzők (pl.:i-stop) és a nagyszerű vezethetőség és biztonsági jellemzők miatt döntöttek az autó mellett. ÚJ MAZDA3 BEMUTATÓ ITT!
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.