Egy japán a németeknél.
A Mazda3 olyan konkurens modellek előtt végzett, mint a 84,8 százalékot elért Mercedes A osztály, vagy a 84 százalékot kapott Hyundai i30. A díjat Josef A. Schmid úr, a Mazda Deutschland elnök-vezérigazgatója vette át a Mazda képviseletében. A német autótulajdonosok véleményét négy kategóriában - minőség, tetszés, szerviz és üzemeltetési költségek - adott válaszaik alapján értékelték, mindegyik kategória ugyanolyan súllyal szerepelt. Ezen pontszámokból számították ki az egyes modellek J.D. Power vevőelégedettségi mutatóját.
A rangsorban, mely a márkákkal kapcsolatos vevőelégedettségi mutatókat tartalmazza , a Mazda 83,1 százalékot teljesített, mellyel 25 márka között a negyedik helyet foglalta el. Sikerült felülmúlni a német autóipar átlagos vevőelégedettségi indexét is, amely 81,3 százalék. A felmérés során 16500 német autótulajdonost kérdeztek meg, akik autóinak átlagéletkora két év volt.