Jött, látott, győzött.
Az első generációs Mazda6 hivatalos értékesítése 2002-ben kezdődött, és ez volt a vezérmodellje a Mazda ekkor kezdődött új zoom-zoom korszakának. A középkategóriás Mazda6 a sportos stílust kivételes vezethetőségi jellemzőkkel párosította. Az elégedett vásárlókon felül világszinten több mint 130 különböző szakmai elismerésben részesült, melyek között a nagy presztízsű japán RJC díjat is elnyerte 2002 Novemberében.
Van folytatás.
Az első generációs Mazda6 teljesen újratervezett utódja 2007-ben jelent meg a zoom-zoom evolúció jegyében. Megőrizte elődje pozitív jellemzőit, de főleg biztonsági és környezetvédelmi szempontból lépett jelentősen előre. 2009-ben az európai specifikációknak megfelelő kivitel kiérdemelte az öt csillagot a Euro NCAP szervezet töréstesztjén. A márka történelmében a Mazda3 után a Mazda6 típus érte el a legrövidebb idő alatt a kétmilliós darabszámot.
Seita Kanai, a Mazda vezető beosztású illetékeseként a következő szavakkal illette a nagy eseményt:
" A Mazda6 az egyik sarokmodell, mely világszinten segített megerősíteni a Mazdáról kialakult képet. Én voltam az első generációs típus fejlesztési menedzsere, és a mai napig különleges szeretet fűz ehhez a megdöbbentő autóhoz. Hálás vagyok mind a több mint kétmillió vásárlónak, akik világszinten Mazda6-ost vásároltak. Mindegyiküknek szeretnék külön köszönetet mondani."
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.