Elkötelezett csapat.
" Fantasztikus eredmény ez az egyetlen gyári csapattól a Targa-n, " -mondta Allan Horsley a Mazda Ausztrália motorsport igazgatója. " A Mazda3 MPS újfent bebizonyította miért is egy nagyon komoly forró kompakt és szintén mindannyian le vagyunk nyűgözve, az eddig nem indított RX-8 egyensúlyán és sebesség potenciálján. A pilótáink és navigátoraink ebben az évben is nagyszerű munkát végeztek, de az idei Targa igazi hősei a szerelők és a csapat."
" A versenyzés persze nem csak az eredményekről szól. A Targa megmutatja a Mazda szenvedélyét és elkötelezettségét, hogy élvezetesen vezethető autókat gyártson a vásárlók számára. "
Minden kezdet nehéz.
A turbófeltöltővel felszerelt Mazda RX-8 a komolyabb problémák ellenére túlélte a Targa igen rázós 2000 kilométerét. Először az instabil turbónyomás és túlmelegedés jelentkezett, melyek egy elektromos hibára voltak visszavezethetők, majd a váltóból egy kivételével minden fokozat "elveszett".
" A sok probléma ellenére az RX-8 bebizonyította, hogy egyike a legjobban kiegyensúlyozott, és legjobban fékezhető autóknak amit valaha vezethettem. Hatalmas potenciál van benne és egy kis fejlesztéssel akár meg is nyerhetné a versenyt," vélekedett Steve Glanney pilóta. " Vizes körülmények között annyira jól kiegyensúlyozott ez az autó."
Az egyiknek sikerült, a másiknak nem.
A Mazda3 MPS-t dirigáló mindössze 20 éves Brendan Reeves nővérével Rhianon Smyth-szel megnyerték a kétkerékhajtású, ún "showroom" kategóriájú autók versenyét. " Nagyon sokat jelent nekünk ez a fantasztikus eredmény. Óriási élmény volt a gyári Mazda csapattal dolgozni, remélem jövőre az új Mazda3 MPS-sel megismételhetjük ezt."
A másik Mazda3 MPS-szel versenyző Rick Bates három éve szintén megnyerte a kategóriát, de most rosszul végződött az ő, és Anthony McLoughlin navigátor számára a verseny. Az utolsó előtti napon nagyon sok időt veszítettek amikor a turbófeltöltő meghibásodott és a probléma egészen másnap délig fennállt. "Nem éppen úgy alakult a verseny, ahogy a Mazdának szerettünk volna bizonyítani, de ez az év nem a miénk volt. Ennek ellenére élmény volt újra a Mazda csapattal versenyezni, és a Mazda3 MPS ismét bebizonyította, hogy egy nagyszerű autó. Reménykedjünk, hogy jövőre nagyobbak és jobbak leszünk!"
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.