2024. December 3. Kedd - Ferenc
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MAZDA BT-50
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2017-11-30 08:04 Ricco részére
Ha egyáltalán nem indul el a regenerálás, a nyomásszenzorokat kellene megnézni, hogy jók-e.
Ricco | 2017-11-29 12:46 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a gyors választ!!
Jelen szituácioban sajnos a DPF-em van eltömödve ez már biztos!!
De az oka sajna a regenerácio nem megvalósulása!! Megfogadom a jó tanácsát és takarítás után szakszervizhez fordulok az ok megoldásáért!
Multhéten kezdödött vele a kálvária mikor a vátó bowdenem elszakatt!!
A tervező biztós csuklott az miatt a két anya miatt ami a tűzfalon van!!!!
Nem kis meló kiszerelni az egész műszer falat!! De hála égnek engedett annyit a futő-hütő rendszer hogy hozzá fértem és igy legalább azt nem kellet teljesen szétkapni!!
Még egyszer köszön a választ és szép napot!!!
mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:25 Ricco részére
Semmiképpen nem javasoljuk a “kiherélést” mert egyrészt át kellene írni a szoftver, (sok pénzért) másrészt előbb – utóbb a műszakin is nézni fogják a DPF működését, és nem kapja meg a műszakit ha nincs benne.
Szakszervizben kellene megnézni, hogy mi okozza, a valóban túl sok korom, vagy szenzor hiba, és annak megfelelően kell tovább lépni.
Ricco | 2017-11-29 12:03
Űdvözletem!!!
Csa egy gyors kerdesem lenne!!!
Van egy Mazda 6-om es két éven belűl másodjára kell leszerelnem a dpf-et kitakarításra! Kérdésem pedig az hogy ha “kiherélem” a DPF-t kell e neki szoftvert álítani, vagy maradhat minden ugy? Meg a másik milyért nem tud végbe menni a regenerálás ...valamelyik érzékelő szonda miatt talán??
a linken találhatóak kepek is amit szeretnék tenni a DPF-el
http://forum.mazda6club.com/2-0-diesel/349857-dpf-removal-problem.html
HDSF clener | 2017-10-27 15:02
Üdvözlet!
Részecskeszűrő tisztitással foglalkozok!
Ha valakinel kérdése van keressen bátran!!
üdv Varga József
http://dpfcleaner.hu/
mazda-auto.hu | 2017-09-22 09:27 Alokin részére
Márkaszerviz ilyet nem csinál, Ügyfél engedélye nélkül nem építhet be alkatrészt !
Alokin | 2017-09-21 12:24 mazda-auto.hu részére
Kedves Mazda!
Ismét köszönöm a választ! Értem és szerintem ez a nullázás lesz a probléma…
De itt jön a képbe, hogy hova vigyem az autót, hogy ez kiderüljön? Ha elviszem a Mazdához, ott majd azt mondják, hogy sajnáljuk de ki kell cserélni a részecskeszűrőt (-400-500 ezer forint) ezt rólam le is gombolják, holott lehet hogy csak “nulláztak” egyet… Nem személyeskedés, elnézést kérek, de valóban nincsenek jó tapasztalataim… :(
mazda-auto.hu | 2017-09-21 10:34 Alokin részére
DPF-es autóknál normális az olaj szaporodása, csak ez a városi használatban hatványozódik, sűrűbben regenerál az autó, magasabb a fogyasztás. A nullázás azért kell, mert ha a regenerálások száma elért vagy meghaladt egy bizonyos értéket, akkor letiltja az autót, hogy ne károsodjon a motor. Gyakorlatilag így jelezzük az autónak, hogy tiszta az olaj és innentől figyeli az olaj hígulását.
Alokin | 2017-09-20 18:11 mazda-auto.hu2 részére
Kedves Mazda!
Köszönöm a választ! Nem hiszem, hogy számláló lett nullázva, nem szakszervízben csináltattam a 100 ezres szervizt. Eddig sajnos szakszervizekkel anyagilag nem jártam jól…
Olajszinttel kapcsolatban az autó nem csak rövidtávokra van használva, és egy előző delikvensnek ezt a választ adtátok (nálam is előfordulhat ez?)
”Ha vegyesen van használva az autó, és nem csak rövid távokon, akkor túl gyakran regenerál, ezért szaporodik az olaj, azaz ezért hígul a belekerülő gázolajtól. Szakszervizben meg kellene vizsgáltatni, hogy érzékelő, befecskendező, vagy részecskeszűrő hibája okozza, illetve esetleg valami más.”
Előre is köszönöm!
Atyesz | 2017-09-20 07:05 mazda-auto.hu2 részére
En a hőérzékelőt kerdem ami a nyomáskülönbség érzékelő mellet van