2025. Március 10. Hétfő - Ildikó
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda logó történelem.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-02-20 09:29
ben: külön nincs búra, a komplett lámpa darabja nálunk bruttó: 30.469.-
sala_mon: egy közepes riasztó szerelve kb:43.000.-Ft., a felnikbõl elsõsorban a gyáriakat ajánljuk, mivel a közhiedelemmel ellentétben nagyon könnyûek, azaz nem csak szépek, hanem csökkentik a rugózatlan tömeget. Vannak gyönyörû és komoly minõségû utángyártott felnik, akár jó áron is, viszont mellé is lehet nyúlni. Igazi gyári felni 47.276,-Ft-tól/db, más pl. az egyik legolcsóbb a Borbet CA 26.985,-, drágább BBS kb: 47.000.-Ft-tól. Nagyon nagy a választék. A lényeg, hogy az ET szám 52.5 vagy ehhez közeli érték legyen.
sala_mon | 2006-02-19 15:19
Üdv.!
Érdeklõdnék az alábbi témák iránt:
1. Mennyibe kerülne egy normál riasztó beszerelése az M3_ba?
2. Milyen alufelnit ajánlanak?
ben | 2006-02-17 16:33
Üdv!
Az lene a kérdésem, hogy 2005 mazda3 sedan-hoz jobb elsõ ködlámpa búra mennyibe kerülne, sajnos 1 hónapos korában kaptam egy kavicsot és szétrepedt..
mazda-auto.hu | 2006-02-17 14:44
Kipróbáltam, igazad van. Amennyiben auto állásban van a világításkapcsoló, akkor a mûszerfalvil. fényereje is lecsökken sötétben. Kérdés, hogy a jövõben érkezõ autóknál, amelyeknél hiányzik majd az auto állás, mi lesz a helyzet?
berry | 2006-02-16 15:58
Ok kiváncsi leszek... Amit én próbáltam, az 2005 szeptemberében gurult ki a szalonból...
mazda-auto.hu | 2006-02-16 15:21
Én tegnap elõtt ültem egyben, és amikor fényes nappal bekapcsoltam a világítást legyengült a fényereje a mûszfvil-nak, amit a mûszerfali gombbal tudtam felerõsíteni. A kezelési könyvet reggel megnéztem, ott sem ír a külsõ fénytõl függéstõl. Holnap délután elvileg jön egy GTA szervízre, rá fogok nézni.
berry | 2006-02-16 15:15
Én decemberben próbáltam egy GTA-t... amikor felkapcsoltam a fényszórókat a mûszerfal ugyan olyan fényerõvel világított tovább... még meg is jegyeztem a jóembernek, hogy ez éjszaka nem lesz zavaróan erõs?.. Erre õ azt mondta, hogy ahogy sötétedik a fényszenzor majd visszaveszi a fényerõt... :) ... akkor ez már a múlt??
mazda-auto.hu | 2006-02-16 08:19
A GTA-ban már eddig is manuálisan lehetett állítani a fényerõt, csak éppen nem egy, hanem két kapcsolóval, bekapcsolt gyújtás mellett elõre programozott 5 fokozatban, illetve fokozatmentesen. A világítás bekapcsolásakor ennek is csökken a fényereje, de ilyenkor növelni tudjuk azt. Mi is úgy tudjuk, hogy korábbi modellekben volt automatikusan szab. mûszerfalvilágítás.
berry | 2006-02-16 06:13
Ezzel kapcsolatban még egy érdekes gondolatom született: Ha nincs fényszenzor a GTAban, akkor a mûszerfal fényerõsségét mi alapján állítja a fedélzeti? A régebbi modellekben ugyanis a fényszenzor vezérelte a GT mûszerfal fényerejét... (már ha jól tudom) :)
berry | 2006-02-16 05:56
Ezt szomorúan hallom... mármint a fényszenzort...
Bár ez gondolom azt jelenti, hogy annyival olcsóbb lesz a GTA? Mivel ez általában 30-50 eFt-os tétel egy autóban.. :)