2025. Április 25. Péntek - Márk
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
akos980921 | 2019-10-11 15:49
Tisztelt Mazda-auto!
Van egy 2006os 1.6 benzines mazda 3-am.
JMZBK14z261332846
Tanácsot szeretnék kérni hogy mi okozhatja az alábbi problemat:
Főleg alacsonyabb sebességnel, leginkább 1-es es 2-es fokozatban de néha még 3-ban is elkezd rángatni a kocsi. Egyenletes gazpedal tartasnal bele bele ránt, holott mégse mozdul a lábam, szinte lehetetlen vele egyenletesen közlekedni egy nagyobb dugóban. Gazelvetelnel hasonló problémák vannak. Viszont magasabb sebességnel nem tapasztalható hasonló.
Először gyertya problémára tippeltem de kicserelesuk után habár enyhebben, de folytatodott a jelenség. Mintha a motorfek ereje is megnövekedett volna, a fogyasztás egyértelműen nőtt es kicsit erotlenebb is az autó.
Köszönettel Ákos
codyka | 2019-09-26 07:37
Jó napot. Nemrég vasarolram egy mazda 3 sedan 2004 est. Szeretnek az előéletére rákérdezni. Külföldről behozott jármű. Azt tudom. Mi a pontos tipusa a járműnek? Illetve a színkódjára is szeretnék rákérdezni pontosan.
Alvázszám: JMZBK12Z241132098
Email címem: codyka@citromail.hu
Köszönöm
Bix666 | 2019-09-24 01:42
mazda-auto.hu | 2019-09-23 11:03 somogyi.imre.22 részére
Teljesen rendben van az autó a DSR asatok szerint, rendszeresen járt szervizbe.
somogyi.imre.22 | 2019-09-02 16:11
Tisztelt Mazda Autó!
Autóvásárláson töröm a fejem! Az egyik autókereskedésben találtam egy 2014/7.-es Mazda 3 2.0 modellt. Nagyon tetszik nekem. Viszont sok benne a kilométer (275.000 összesen.)
Fiatal autó nyilván pályán használták javarészt. A szerviz könyv még nem került elő. De érdeklődnék, hogy mit lehet róla tudni? Rendesen szervizezték? Esetleges komolyabb motorhibája? A gépjármű alvázszáma: JMZBM546611141312
Szeretnék információhoz jutni a gépjárművel kapcsolatban nem szeretnék zsákbamacskát venni. Bárminemű információjukat kérem küldjék meg részemre a somogyi.imre.2@gmail.com e-mail címre.
Hálás köszönettel!
sipcs76 | 2019-08-01 14:32
Tisztelt Mazda-Autó,
Napokban vettünk egy Mazda 3 1.6 benzines vasat.
Kivételesen jobb egyben ültem. Így vettem észre, hogy a klíma mögötti műanyag burkolat nagyon meleg. Szinte forró. A vezető oldalon végigtapogattam a burkolatot, de ott nem melegszik a burkolat. Köszi a segítséget.
Hcs7 | 2019-05-09 12:19
Tisztelt Mazda-autó!
A mai nap vettem észre,hogy tolatásnál kidobja a sebeségből a váltó magát de csak akkor ha hosszabb távon tolatok (kb20 méter) és kicsit nagyobb gázadrásra. A váltó olaj csere segíthet még, vagy minnél hamarabb kellene vele foglalkozni esetleg elég ha már egyszerű parkolásnál is jelentkezik ?
2007 mazda 3 1.6 b BK 90000km
Köszönöm válaszát!
Rizsszem | 2019-04-03 11:15 sanyo21 részére
sanyo21! Mi lett a turbó hiba megoldása. Hasonló cipőben járok én is.
isanzo | 2019-04-03 05:33
Már több, mint 4 hónapja várok válaszra, ezért további gondolkodásra sarkallt a probléma. Sokan panaszkodnak a leírt jelenségre, ezért közérdekűnek tűnik a megoldás. Mindenekelőtt a BK sorozat bármelyik hátsó lámpatípusa bármelyik BK-ba csereszavatos. Négy típust ismerek, a piros alapon piros búrájú, ugyanez fekete alapon átlátszó búrával, ugyanez színtelen belső indexbúrával és a LED-es helyzetjelzővel ellátott típus. A probléma a harmadikkal van, ugyanis a helyzetjelző és féklámpa belső búrája dupla, kívül színtelen, belül piros. A belső búra kissé szűkre sikerült, közel van az izzóhoz és a teteje kiolvad. Az így keletkezett lyukon a lámpa felfelé fehér fényt ad ki, vizsgán biztos bukta. Javítani a hozzáférhetetlenség miatt nem lehet, a hasonló lámpatestre cserélése sem megoldás, mert újra ki fog olvadni. Megoldásnak tűnik a második, sárga belső búrájú lámpatest beszerelése, a sárga index izzó helyett átlátszó izzó alkalmazásával. Jómagam amatőr vagyok a témában, fontos lenne, ha egy tapasztalt szakember megerősítené, vagy megcáfoná a fent leírtakat.
isanzo | 2018-11-26 15:14
Közben kicsit utána néztem, 2008 végén kezdték el a LEDes változattal ellátni a BK utolsó sorozatát. Lehet kapni ilyen lámpákat, különféle utángyártott és eredeti Stanley gyártmányt is. Kérdésem, hogy hivatalosan elfogadott-e egy ilyen lámpa olyan BK-ban is, amit nem ezzel adott ki a gyár? Van-e további teendő a beépítés után, vagy abszolút csereszavatos mind mechanikus, mind elektromos vonatkozásban? Sokunkat érdekel a kérdés, előre köszönöm a válaszát.