2024. November 24. - Emma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bukiman | 2012-12-07 10:48 djzsoca részére

En mar a masodikat nyuzom a DITD verziobol. Volt egy 99-es es most van egy 2003-as. Egy kicsit hangos a motorja de nem zavaro. Az elozobe 150e km-t raktam bele 2,5 ev alatt es nem nagyon kimeltem, ennek ellenere soha nem hagyott ott sehol. Az adagolo az megadta magat de kopott adagoloval is jartam majd egy evet egy kis athidalo megoldassal. :) Aztan hasznaltan vettem egy masikat es onnantol ismet profin mukodott. A megbizhatosaga miatt dontottem ismet a tipus mellett. Es az ar/ertek arany is jo. Van egy 5,8 l atlagfogyasztas ami valoban e korul mozog. Varosban kb. 6-6,5 l, palyan egy tankkal volt mar, hogy 1000km felett sikerult kihozni. En megbizhatonak tartom. Udv!

kiscsavo21 | 2012-12-07 09:41

Helló! Egy 1999-ben gyártott 323 1.5i-m van. KB 2 hónapja meleg állapotban indítva az alapjárati fordulat elkezd szörnyen ugrálni 200 és 1000 között, mintha nem menne 1 henger vagy mintha folytaná valami a motort. Köszönöm a válaszokat.

Easyrider5277 | 2012-12-06 22:04

Helló! Nekem még a régi 1,7D van, de ha véleményeket akarsz akkor itt nézhetsz szét: http://nepitelet.hu/autok/mazda/323_323f_vi_1998/ Üdv.: Easyrider5277

djzsoca | 2012-12-06 00:29

Tényleg lenne még valami. De igazából most csak azokhoz szólnék akiknek dieseles mazda 323-a van. Nekik lennék kíváncsi a véleményükre hogy milyen a kocsi. Leginkább a DiTD motorral szerel modelek érdekelnek. Ebből is 626 és a 323 közt vacilálok. De csak a 2000 vagy annál fiatalabb évjáratú. Valahol azt hallottam hogy egy picit kopogós a dieseles motorja mind 2modelnek. Ez igaz? Még egyszer nagyon köszönöm és várom a tapasztalaitokat. Sziasztok.

djzsoca | 2012-12-06 00:15 pusi65 részére

KÖSZÖNÖM SZÉPEN.

djzsoca | 2012-12-05 19:14 mazda-auto.hu részére

Köszönő szépen. Akkor majd szét nézek a bontóba hát ha találok.

djzsoca | 2012-12-05 19:10 adampepe részére

Nem tartom valószínűleg hogy nagy baj lenne a motorral. Inkább szerintem a nagy állás viselte meg. Mert érdemes ha hoszszabb ideg áll egyhelybe a kocsi akkor is érdemes beindítani, hogy a tömitések megkapják a szükséges kenést ne száradjon ki, mert akkor egy picit veszít a tömitettségébő és ezért lehet hogy olyan helye is beju az olaj, ahová nem kéne. De azt tanácsolom, hogy azért néha elenőizd az olaj szintet és ha drasztikusan csökken akkor érdemes szervizbe menni.

adampepe | 2012-12-05 17:42 djzsoca részére

Szóval ezek szerint nincs nagy baja a motornak? Mert csak beindítás után csinálta olyan 2-3 percig, aztán megszűnt. Vagy esetleg szelepszár szimering a hibás? Vagy a dugattyú gyűrűk? http://www.youtube.com/watch?v=bV447Hu7tG0 Ehhez hasonlóan füstölt, igaz ennyire dúrván azért nem, de kb. ugyanennyi idő után állt el a füstölés, és utána nem jött többet elő. Azóta nem volt beindítva

mazda-auto.hu | 2012-12-05 07:49 djzsoca részére

Utólagos, boltban kapható felragasztható fehér számlapok elsősorban az elterjedtebb német, illetve az egyéb népautónak tekinthető kapható típusokhoz kapható. Gyárilag ilyen a 323 utolsó, ha jól emlékszem Active felszereltségű típusaiban volt. Ilyet esetleg bontóban találhatsz. Végső esetben egy ügyes dekoros, az eredeti műszerfal alapján, fehér öntapadó fóliára fénykép nyomtatással el tudja készíteni a számlapokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó