2025. Február 12. Szerda - Lívia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:46 Fecó részére

Azért érdemes lenne szerviznek is megmutatni az autókat, sajnos még hangmintát nem tud a honlap, így csak tippelgetünk a távolból. A befecskendezők alatti tömítéseket minden fellazítás után cserélni kell. Komoly hiba, ha tömítetlenség van. Sajnos mi is láttunk már a henger munkaütemekkel le-fel mozgó befecskendezőket is.

mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:41 nicoteen részére

Igazság szerint a dízelmotorok járáskultúráját - főleg ha már nem újak - érzékenyen érinti a nagyon alacsony motorhőmérséklet. Egy kis izzítás hiba, egy kis befecskendezési pontatlanság (természetes a használattal), koszos EGR mind-mind hozzájárulhat a hideg által okozott nehézségekhez.

mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:35 tomasso.italy részére

Álló motornál gyújtáson természetes, hogy világít a töltéslámpa. Diagnosztizálni kellene a hibát, sok minden lehet.

fgaga | 2010-12-30 18:23 Ricsie részére

Nemrégen cseréltettem a Mazda 6 középkonzolján a fűtés-szellőzés tekerőgombok háttér megvilágítását.
Az izzók beszerezhetőek a következő helyről:
Jap-Ker Kft. Szentendre
Japán típusok bontója, de ezekből az égőkből csak újat tudsz rendelni. Áruk: 3200 Ft/db volt.

nicoteen | 2010-12-30 17:52 Fecó részére

Alapjáratom énse hallom, nekem is nyomták a pedált, csak nekem kb 900-1200 között.

Fecó | 2010-12-30 16:07

Én csak menet közben,kizárólag 1400-1600 tartományban hallom,piciny pedál általi terhelésnél,(pláne ha elakarok indulni,és kap egy kis + terhelést a motor).De felnyitott gépház tetőnél,alapjáraton járó motornál,semmi zörej.
Tavaly is hallottam ezt zörejt.De most télen,határozottan erősödött,ebben a 1400-1600 közti tartományban.
Ja ez 1 cdh te 143Le D.

nicoteen | 2010-12-30 15:21

Felnyitottam a motorháztetőt,hogy megnézzem honnan jön a hang.Pontosan nem tudom megmondani, mert nem értek hozzá, de szemben álltam a kocsival, és bal oldalrol jön a hang.

Fecó | 2010-12-30 14:20 nicoteen részére

Pont ezt vettem észre én is,(csak annyi eltéréssel,hogy itt 1400-1600 közt csinálja,és sem alatta-sem felette semmi + zörej),és itt sincs műszerfali + jelzés.Jól is indul, jól is megy,csak ebben az 140-060 közti tartományban van ez a hang.
Olyan ez az 1400-1600 közötti állandó zörej,mintha valami laza lenne,pl valamelyik befecsi,esetleg az alatt lévő alátét miatt,már nem megfelelő vastagság miatt.Ez utóbbit arra alapozom,(mint laikus),hogy kétszer szedték ki a befecsiket.
Először szelep állításkor kb 18-20 ezer-nél.És kb 2 éve részt vett/vettem egy fehér fűstős vissza hívásosdin,ahol coolert cseréltek,és kivették a befecsiket,majd felírták a rajta lévő számokat,és vissza tették,de emlékeim szerint azokat nem cserélték akkor sem.

nicoteen | 2010-12-30 12:08

Tisztelt Mazda-auto!
Furcsa hangot ad a m6-om.
Elindítom, alapjárat 800-900 nemtudom pontosan kicsivel 1000 alatt van.Aztán amikor 1 picit hozzáérek a gázpedálhoz , csúnya berregő hangot ad. Kb 1000-1200 rpm tartományban adja csak ezt a hangot, felette nem.A műszerfalon semmilyen hiba nem jelenik meg, az autó ugyanúgy megy.Semmilyen változást nem veszek észre, cask ebben a fordulattartományban ez a hangos berregő hang.
Mi lehet a baj?
Válaszotokat előre is köszönöm.

tomasso.italy | 2010-12-30 11:36

Hello.Nekem M6 2004.06 autóm van 2 napja azt csinálja igy -17fokba h hideg motornál leesik a fordulat és leáll a kocsi és világit az aksi lámpája!Nem tudom mi tévő legyek!Köszönöm lőre is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó