2025. Április 26. Szombat - Ervin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsi | 2009-11-26 16:37 mazda-auto.hu részére

ha eddig semmilyen hibát nem jelzett ki a műszerfalon , attól még lehet, hogy tárolja a memóriába és kiolvasható?
köszi!

Ricsi | 2009-11-26 16:35 igi részére

hali!

köszi a választ. na akkor végképp nem tudom, mi lehet, mert amit te írtál, azt nekem meg pont hidegen csinálja (alapjárat ingadozás, bár nem ennyire drasztikusan beremegős, csak kicsit érezhető).
Menet közben nekem is minden OK.
ha valamelyikünk hamarabb kideríti, azért írjuk meg itt. (Tipp: A te esetedre én a magasnyomású szivattyún levő szelepet, ami külön is cserélhető hallottam lehetséges hibának-nálam nem segített)
Üdv,
Ricsi

mazda-auto.hu | 2009-11-26 14:47 Ricsi részére

Nem tudunk precedensről, hibakód olvasás, szemrevételezés, próba nélkül sajnos nincs értelme bármit is mondani.

igi | 2009-11-26 13:04 Ricsi részére

Helló!

Érdekes, nekem is hasonló járgányom van (M6 diesel 136LE). De az enyém ugyanilyen körülmények között (meleg motor, piros lámpa) éppen ellentétesen viselkedik. Vagyis a fordulatszám az alap 750-ről leesik olyan 600 körülire (ilyenkor beremeg az egész kasztni), majd visszaáll 750-re. Ezt olyan 10-15 másodperces periódussal ismételgeti. Van olyan, hogy néhány kisebb gázfröccs hatására ideglenesen megszűnik a jelenség. Én is kíváncsi vagyok, hogy mi lehet ez, mert hideg motorral egyáltalán nem produkálja a jelenséget. Menet közben is minden OK-nak tűnik...
üdv:igi

Ricsi | 2009-11-26 10:12

Sziasztok!
egyszer már kérdeztem, hátha valaki most tudna infót adni:
M6 diesel 136LE, melegen piros lámpánál alapjárat felmegy 2000-re, kb.15 sec után vissza. Kis gázpedálra magától is visszaáll a korrekt értékre. Nem áll le sosem.
Valakinek volt már ilyen?
Mazda auto?
Köszi!

mazda-auto.hu | 2009-11-26 09:55 KR részére

Ezek gyári rugók.

Azért mert újkorukban ugyanannak a szabványnak felelnek meg, természetesen minőségbeli eltérés lehet a rugók között.

KR | 2009-11-25 13:01

Üdv! Vissza térve a rugókhoz. Lenne egy olyan kérdésem, hogy az önök által ajánlott rugó Suplex, vagy Sachs márkájú? A márkák között lehet minőségbeli eltérés (gondolom szabványra készülnek) vagy csak a nevet kell megfizetni? Érdemes bontottal foglalkozni?
Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2009-11-25 08:52 jaffacakes részére

Az új turbófeltöltő 562500,-Ft, nekünk van egy túltárolt (nem jöttek érte) 390000,-Ft-ért.

jaffacakes | 2009-11-24 19:54

kiss.sandor14@chello.hu

Előre is köszönöm!

SunSilver | 2009-11-24 18:37 jaffacakes részére

Szia!

Ha adsz egy mail elérhetőséget, akkor küldöm a turbós cimét!

Üdv

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó