2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Daniel85 | 2015-09-20 13:27

Tisztelt Mazda-auto. Segítségüket szeretném kérni abban , hogy a JMZGY19R201178982 alvázszámú Mazda 6-os mikor volt utoljára szervízbe és mennyi kilométer volt benne? Válaszukat előre is köszönöm.

Cryon | 2015-09-20 07:46

Tisztel mazda auto. 2003 mazda 6 om 2.0 121l diesel. Egy lampa le fel kapcsolas utan a muszerfalon a kezifek viszajelzo lampa kigyulladt utana nem sokkal a motorhiba jelzo lampa is ekozben a fordulatszam merom 900 es 0 kozott ingadozotz. Itana mar a kmoram sem mert most ott tartok hogy a fedelzeti komputer semmit nem szamol valamint a kmszamlalo sem mer vizhofokot sem jelzi... minden beinditaskor egyut vilagitanak es nem tunik el. Valamint nem izzit a kocsi legalabb is a viszajelzo lampa nem mutat ilyen tevekenyseget .Teljesitmenye az autonak nem valtozott semmi kulonbseget nem leht eszrevenni nincs furcsa hang nincsen semmi mukodik minden. A kerdesem az volna hogy Mi okozhat ilyet van e hasonlo tapasztalatuk es h mit csinaljak?

alk3sh | 2015-09-18 13:59 pusi65 részére

ami benne volt nekem az cellazárlatos lett... ezzel sokat nem tud kezdeni az ember lehet az bosh bären banner vagy akár varta is amit meg vettem bele banner az 4ezerrel volt drágább mint egy 74ah-s "normálisnevű" szóval nem vágott földhöz

Inda29 | 2015-09-18 12:11

Tisztelt Mazda-auto! Mazda 6 2.0 diesel (100 Kw) 2005-ös autónk van. 126.000 km van az autóban. Egyik nap indítás után a menetstabiliztátor kontroll lámpája nem aludt ki, vele együtt a motor hibajelző lámpa is égve maradt. Az autón semmilyen változást nem érzékelek. Nincs teljesítmény vesztés, nincsenek gyanús hangok, kipörgésgátló működik, fék is változatlanul jó. Próbáltam azt, hogy levettem az akku sarut, első indításnál még elfelejti a hibát, második indításnál ugyan így felgyulladnak a kontroll lámpák. Fék nem ereszt, nem csöpög, nem fogy belőle a fékfolyadék. Mire utalhat mennyire kell ezt komolyan venni, esetleg van-e tapasztalatuk a két kontroll lámpa együttes világításával kapcsolatban. Soha nem égett külön még egyik sem, egyszerre is most először. Válaszukat előre is köszönöm.

atos19881101 | 2015-09-18 12:03

Kedves Mazda-auto, Lenne egy 2003-as 1.8benzines 6-osom túl a 210ezer km-en. 2 hete körülbelül előjött az a hiba, hogy a reggeli hidegindításnál az motor visszadöglik. Először csak ingadozott az alapjárat, de mostanában már vissza is döglik. Ha 2.-ra elindítom, onnantól tünetmentes. Mi okozhatja ezt? A motor amúgy rendesen húz, nem dadog, nem szaggat, az alapjárat is megfelelő. Csupán a hosszabb állás után csinálja ezt. Mi okozhatja? Lehetséges, hogy a benzin pumpa miatt visszacsurog a benzin a tartályba? A benzin pumpa viszonylag hangosabban búg az indításnál mint ahogy megszoktam. Válaszukat előre is köszönöm!

pusi65 | 2015-09-17 15:25 alk3sh részére

2004-es dízel 6-osom 2011-ben új akkut kapott, mivel 7 évesen a gyári döcögni kezdett nagy mínuszokban. A kocsi gépkönyve benzinesre 40-52 Ah-t ír, dízelre 64-70 Ah, vettem egy 74 Ah-es legegyszerűbbet "fairline" a Metro áruházban. Most betöltött 4 éve működik hibátlanul :)) és nagy eséllyel annyit fog menni, mint a dupla-tripla árban mozgó társai. Ha jó az autó töltése, tiszták a saruk és 4 év után évente egyszer kis deszt.vízzel pótoljuk a párolgási veszteséget, akár 7-9 évet is elmehet - tapasztalatból mondom. :)) Na ja, a teljesen zárt szuper csodabogarakat csak kidobni lehet ...

alk3sh | 2015-09-17 10:19 volvofl részére

köszi

alk3sh | 2015-09-17 10:17 vargaistvan részére

Köszi a választ. Szerencsére nem hittem az oldalaknak s egy Banner Power Bull 95AH 680A J+ kerül bele, ezekszerint ez elegendő lesz. Érdekes hogy webshopok simán ajánlják a 60Ah akksit hozzá típusfinoman rákeresve :)

avaspe | 2015-09-17 06:50

Tiszteletem! Legyenszives segíteni, hogy a JMZGY19R671424772 alvázszámú kocsinak mikor volt utoljára szervize és mennyinél?Segítségét elöre is köszönöm.

vargaistvan | 2015-09-16 21:43 alk3sh részére

90-95-100 Ah-s kell bele, úgynevezett ASIA típusú házban max 300 mm hosszal. A dízel nagyobb indítóáram igénye miatt kell nagy akku. A 60Ah a benzinesekbe való.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó