2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-06-21 15:21 mcgoat részére

Ha hidegen lazítottad meg, és nagyon folyt kifele, akkor lehet, hogy kicsit sok olaj van benne, és a nagy melegben fent "kiszuszogott".

ahun | 2012-06-21 13:39 gulyas_peter részére

Szia gulyas_peter! Nekem két éve ugyanezek a hibalámpák világítottak - hibakódra már nem emlékszem - akkor egy másik szervizben egy vákuumszelepet cseréltek (kb. a hűtő fölött van kettő), azóta nem is volt gondom, sőt a műhelyből kijövet meg is lepődtem, hogy mennyivel jobban húzott. Lehet inkább abba a szervizbe kellene visszamennem.

gulyas_peter | 2012-06-21 12:24

Tisztelt Mazda-autó Az utalhat befecskendező hibára, ha a befecskendező korrekciót nem végzi el a számítógép? Illetve a résolaj mérés során 2 befecskendezőnél több volt a mérőedényben?

gulyas_peter | 2012-06-21 12:22 Oszi részére

Mennyiért vetted a 4 új befecskendezőt?

gulyas_peter | 2012-06-21 12:21 ahun részére

Hello Ahun, Nekem is ugyanez a problémám, meármint check engine P0401. Télen elvittem a Mazdához, kitakarították az EGR szelepet, és egészen májusig nem is gyulladt ki a check lámpa. Most meg már 2szer töröltettem és megint előjött. Lehet megint elviszem mazda szervízbe.

mcgoat | 2012-06-21 12:03

A váltó alján olajcseppek voltak a haslemez is olajos kicsit, de szerencsére nem úszik az olajban. Meglazítottam egy kicsit a betöltőcsavart és már jött is az olaj, tehát van benne. Köszi az infót

mazda-auto.hu | 2012-06-21 09:22 mcgoat részére

Nem jellemző olajfolyás. Nem mindegy, hogy csak "olajköd", vagy olajfolyás. 24-es a betöltő/nívó csavar.

mazda-auto.hu | 2012-06-21 09:02 ahun részére

Ennyi információ alapján nem akarok ítélkezni (és egyébként sem), de például az EGR éppen melegen dolgozik. Valószínűleg másra gondolnak.

mcgoat | 2012-06-20 21:33

A váltón hol van a nívócsavar? Az aljától pár cm-re? egy 24-es kulcsnyílású? Ma levettem a haslemezt és meglepődve láttam,, hogy olajos a váltó. van valami jellemző hely, ahol folyni szokott az olaj? Olyan mintha fentről folyna.

ahun | 2012-06-20 10:25

Sziasztok! Dízel Mazda 6-om P0401 hibakódot ad. Az autó megy rendesen, de a hibakód törlés után is következetesen visszajön. Elvittem az egyik közeli Mazda szervízbe, rákötöttek egy laptopot, és megállapították, hogy valóban ez a hibakód, okozhatja EGR szelep vagy valamelyik vákuumszelep vagy mágnesszelep, megnézegették a vezetékeket, szakadás ott nincs. Ezután indítottak egy diagnosztikát a mondott szelepekre - gondolom egy oszcilloszkóp görbét kellett volna látni, de nem látszott semmi a monitoron. Erre azt mondták, hogy ezt csak hideg motornál lehetne látni, mert ezek a szelepek igazából akkor dolgoznak. Szóval jobb lenne, ha náluk hagynám az autót egy délután, és másnap reggel megnéznék hidegen. A szerelők, akikkel beszéltem, közvetlenek és segítőkészek voltak, de ilyen tényleg van? Nekem ez az indok kicsit furcsának tűnik. Szóval szerintetek vigyem vissza az autót nyugodtan, vagy inkább keressek másik szervizt?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó