2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mcgoat | 2012-02-12 20:32 Oszi részére

xenon izzó csere után kell kalibrálni a szintezőt? ha igen , hogyan? Kicsit mintha közelre világítana. Sajnos nem tudom, hogy előtte milyen volt, mert úgy vetem a kocsit, hogy az előző tulaj nem vette észre, hogy szarok a xenonok

NomakRaven | 2012-02-11 17:33 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda autó köszönöm a választ mar csak arra lennék kiváncsi hogy hogy ezeknek a lehetőségeknek bármelyike is okozhat e nagyobb problémát mert akkor minél hamarabb elviszem a szervizbe ha nem akkor viszont meg várok vele.

Kisbundi | 2012-02-10 21:22 Ricsie részére

Tavasszal kerül bele a 30 000. km a goodyear excellencembe. 215/45 R17. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Szép időben felszoktam menni visegrádra, kiélvezem a 166 benzines lovat, ott sem jön zavarba a gumi. A friss esős utat nem szereti, de a nyálkás aszfalt szerintem egyik guminak sem az erőssége.

mazda-auto.hu | 2012-02-10 09:28 EnergieLaczy részére

Sajnos ilyen hidegben - ha volt valamilyen idegen anyag a tankban -, egy új gázolajszűrő is pillanatok alatt el tud tömődni. Persze lehet nyomásszabályzó is...stb..

Haji | 2012-02-10 09:23 várati részére

Én meg megnézem minden cserénél az ADAC gumiteszteket. Így jutottam el tavaly a Cinturato P7-hez. Csendes, nagyot fog, vízen is kiváló. Pont, mint a tesztben. Az előző tulajtól megörökölt P6 volt rajta, ami egy botrány volt. Fogott, de még a téli gumim is halkabb volt autópályán, mint az...

várati | 2012-02-10 08:56 Ricsie részére

A Bridgestone a gyári szerelésű gumija a Mazdának,vérzett is a szívem amikor a gyári szerelésű Made in Japan feliratú gumikat le kellett cserélni. Meg sem fordult a fejemben,hogy más márkát tetessek föl,picit hamarabb kopik,viszont cserében nagyon fog és komfortos is.Különböző típusokon ez a negyedik garnitúrám. Nem dolgozom a fent említett gyár marketing osztályán,csak most szó...(áradatom volt). Téliben nagyon pozitív a tapasztalatom a Dunlop D3 Sport abrocsával. Üdv!

Ricsie | 2012-02-09 22:01

Sziasztok! Milyen gumit tennétek az alábbiak közül a mazdára? Continental ContiEcoContact3, Bridgestone Turanza er30, Pirelli Cinturato P6, Goodyear Exellence? Üdv.

Atek70 | 2012-02-09 20:47

Luki,ez nagyon egyszeru.Menj oda azokhoz az ablakokhoz,ahol nem mukodik.Engedd le teljesen az ablakuveget,varj 2 masodpercet tartva a kapcsolot,aztan teljesen fel,megint varj 2 masodpercet tartva a gombot.egyet kattanik és kész,mukodik a soforajto kapcsolotol is.Mindegyik ajtonal csinald ezt meg az ablakkal.Mukodni fog.Nem biztositek,nem kell szetszedni.Kiesik a program ha lekotod az.akut.

EnergieLaczy | 2012-02-09 20:47 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! A gázolajszűrőt kb. egy hónapja cseréltem, azóta mentem vele 3000 km-t. Az előző szűrővel is november tájékán volt meleg időben meleg motorral egy leállás álló helyzetben . Az előző szűrővel 40.000 km-t mentem. /Mann-Filter/ Utána nem tapasztaltam, ezért nem is foglalkoztam tovább vele. Csak OMV diesel-t látott a járgány. Izzítási időt megmértem, összesen 15 másodpercig izzít, ebből az első 4 másodpercig világít a lámpa. Remélem csak a nagy hideg miatt "vicceskedik" a járgány és nem esetleg a nagynyomású szívattyú vagy valamelyik porlasztó. Üdv ÉNRG

Yanou | 2012-02-09 20:15

Tisztelt Mazda auto! Segítséget szeretnék kérni.(2005 mazda 6 cdte) Reggel hideg indításkor az alapjárat nagyon ingadozik (csak a téli időszakban). Ha ráadom a fűtést, plussz bekapcsol az állófűtés, még jobban hullámzik a motor. Egy autószerelő ismerős mondta hogy az üzemanyag rendszerben is nagy a nyomásingadozás.Nem tudom összefügghet-e a kettő.(Hidegben reggel, 2x 3x is önindítóznom kell hogy elinduljon)Meleg motornál megszűnik a hullámzás. Választ előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó