2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-12-21 14:51

Igaz, BC szerint 9,5 a fogyasztása.

gulyas_peter | 2011-12-21 12:37

Igaz, BC szerint. 15 km a munkahelyig az út, ennek kb fele országút fele város. Reggelente kb 3-4 percet járatom a kocsit.

gulyas_peter | 2011-12-21 12:33

Illetve leen még egy problémám. Az EGR szelep tisztítása okozhat üzemanyag többletfogyasztást? Városban jelenleg 9,5-10 litert fogyaszt a 2.0 D M6.

gulyas_peter | 2011-12-21 08:44 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Ilyenkorm még nem kapcsol be a kályha, csak az indítás után kb 1 perccel. Addigra megszűnik ez a hang. Én akkor hallom ezt a hangot, mikor kicsit nehezen indul be a kocsi - lassan akkut kell cserélnem - és kicsit ilyen csattogós, kopogós hangot ad, majd elhalkul és megszűnik. Mikor elsőre meghallottam gyorsan leállítottam majd úrjaindítottam, de akkor már nem csinálta. Máskor meg újraindítás után is csinálta.

mazda-auto.hu | 2011-12-21 08:04

Ilyenkor elsősorban az ABS központ "beavatkozásának" hangja hallható.

Fecó | 2011-12-20 20:06 Erik88 részére

"Ez normális és ilyen a hangja mikor beavatkozik az elektronika?" Igen normális ez a kerékcsúszást kontrolláló,nyomaték elvevő,"sűrű" recegősen hallható hang.

Erik88 | 2011-12-20 18:35 mazda-auto.hu részére

Igen így már minden világos. Közben még egy kérdés: Megjött a hó és ma párszor láttam felvillanni a dsc lámpát. Evvel kapcsolatban az normális amikor felvillan a lámpa akkor kormány mögül hallani valami recsegős pattogós hangot. De mikor kialszik a lámpa akkor megszűnik a hang. Ez normális és ilyen a hangja mikor beavatkozik az elektronika? Köszönöm az eddigi segítséget! üdv.

mazda-auto.hu | 2011-12-20 16:33 gulyas_peter részére

Valószínűleg a hűtővíz melegítő kályha okozza a hangot.

gulyas_peter | 2011-12-20 14:28

Tisztelt Mazda-autó! Hidegebb reggeleken az autó beindítása után, egy erősebb, mélyebb, furcsa hang hallatszik a motorból majd egy kis idő múlva (20-30mp)fojozatosan elmúlik. Van vmi ötlete,hogy mitől lehet?

geszti | 2011-12-20 13:34 toget részére

akkor meg kellene bontani a fejegységet és forrasztani kellene számomra nem ismert diódákat. akkor ez szerintem felejtős lesz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó