2025. Február 8. Szombat - Aranka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
várati | 2011-09-16 22:52
Köszönöm Autó-Expanzió! Szeretném tudatni kedves fórumtársaimmal,hogy a nyár folyamán,egy Gyulai üdülés kapcsán ellátogattam a Békéscsabai Expanzióba.Az autómmal nem volt semmi gond,de szerettem volna ha Ők átnézik,és átvizsgálják,ami egy egyeztetés után meg is történt.Gondosan átnézték,és szerencsére nem találtak semmi hibát,ellenben lefuttattak egy befecskendező korrekciós programot,ami kb. fél liter fogyasztáscsökkenést eredményezett a visszaúton.
Külön meg kell köszönnöm,Varga Úrnak és Kollégáinak azt a közvetlen,és korrekt hozzáállását,amivel mostanában sajnos nem találkoztam a szervizekben járva.
A hozzáértésüket,és a hozzáállásukat látva,ha csak lehetőségem nyílik rászánom azt a pár száz km.-t az útra.
Náluk egy szerény rezsióradíjért is az volt az érzésem,az a céljuk,hogy az ügyfél megelégedetten,és megnyugodva távozzon.
Ez látszik az oldal üzemeltetésén is ,hiszen ez nem termel profitot
Már rég szerettem volna megosztani a tapasztalataimat, de sajnos csak most nyílt rá lehetőségem.
Nem stílusom a hízelgés,amit leírtam,az a realitás,én a negatív dolgokat is jegyzem!
Tisztelettel Várati
atomjuve | 2011-09-15 16:34 Vanya részére
Hello!
Kösz a segítséget! Nálam is ugyanezek a tünetek. Akkor nem maradt más hátra mint amit írtál, a gyári cső.
mazda-auto.hu | 2011-09-15 15:42 ezsolt82 részére
A gyárinak nem ismerjük a márkáját. Legtöbbször a gyári "párost" használjuk a "normál" fékeknél, ezért nincs túl sok tapasztalatunk más márkájú tárcsa-betét együttesekről.
ezsolt82 | 2011-09-15 12:05 mazda-auto.hu részére
Hello.
A gyári betét milyen márkájú?
és a tárcsa?
Vagy van valami jó párositás amit javasoltok?
Vanya | 2011-09-14 22:36 atomjuve részére
Üdv!
igen hangja is volt meg, olyan érzés mintha a pedál kinyomásakor "karistolna, rágna" valami.
Wory | 2011-09-12 13:46 mazda-auto.hu részére
Rendben, köszönöm a tanácsot.
mazda-auto.hu | 2011-09-12 13:01 Wory részére
Igen, ajánlott. A betétek csúszkáit is célszerű megtakarítani, vagy cserélni.
Wory | 2011-09-12 12:41
2 hónap és 3000 km után jelentkezett újra, pedig gyári tárcsákra lett kicserélve. Érdemes ilyenkor kicserélni a betéteket is, annak ellenére, ha szemmel láthatóan rendben vannak?
mazda-auto.hu | 2011-09-12 11:33 Wory részére
Továbbra is elsősorban a tárcsák deformációjára vezethető vissza a dolog, melyhez a nem megfelelő fékbetétek is hozzáadhatják a "magukét".
Wory | 2011-09-12 11:10
Tisztelt Mazda-Autó!
2004-es dízel Mazda 6-os erősebb fékezéskor elkezd remegni az egész autó, és főleg felmelegedett fékek esetén erőteljesebb a jelenség. Korábban is előfordult már a hiba, akkor ki lett cserélve az első két féktárcsa, mely után a hiba megszűnt, de azóta kb. 3000 km-t mentem az autóval és újra ugyanúgy előjött a remegés. Szerintetek mi lehet a hiba oka?
Válaszotokat előre is köszönöm!