2024. December 22. - Zéno

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szaboati | 2021-06-22 15:42 laci2580 részére

Szia Laci! Neked tökéletesen működik az érzékelő nyáron nagy melegben is? Mert nekem nem! 15-17 fok felett számol a drága visszafele! Most azon gondolkodtam hogy szerelek be egy másik ugyan ilyen adatokkal rendelkező hőérzékelőt de nem a hagyományos lineáris, hanem exponenciális érzékrelőt keresek, annak más az ellenállás görbéje! Ha sikerül találni!

szimre | 2020-09-26 16:36 Hajni350 részére

Kedves Hajni!

Engem is érdekelne az óbudai szervíz címe. Meg tudod adni?

Köszönettel, Szilágyi Imre

szimre65@gmail.com

laci2580 | 2020-09-18 19:31

Egyébként Orosháza,Unicode villamossági bolt,vettem mindjárt egy tartalékot is.

laci2580 | 2020-09-18 19:22

Tewa tt4-g10kc8-t200-1500 amit én beletettem,elektronikai boltban vettem 2700ft. volt.Adblue nem bántja elvileg sem a hegyét,sem a gumit.25 fokon 10kohm-os.

szaboati | 2020-09-16 21:37 laci2580 részére

Szia! Meg tudnád mondani hol szerezted be a hőérzékelőt mert én is kicseréltem még régebben a paramétereinek megfelelőre de nekem télen az az 10 fok alatt tökéletes csak. Nyáron viszont nem. Megpróbálnám egy másik érzékelővel. Előre is köszönöm!

laci2580 | 2020-09-04 17:39

Köszönet pepepapának a segítségért,a leírtak alapján sikerült javítani a p205c hibámat egy 10kohm 25fokos ,2600 forintos hőmérséklet érzékelővel.Tökéletes lett,nincs hibakód,nincs visszaszámolás.Az majd kiderül,hogy meddig bírja az adblue-t ez az olcsó érzékelő,de majd ha elromlik,teszünk bele valami ellenállóbat!Mégegyszer köszönet!

laci2580 | 2020-09-03 19:28

Sziasztok.p205c,adblue hőmérséklet érzékelő hibám van,ki is cserélem pepepapa instrukciói alapján,de előtte mindenképpen konzultálnék a mesterrel Esetleg bárki tud valamilyen elérhetőségét?Esetleg bárki más aki csinált már ilyet,van itt?

Köszönettel,Laci.

email:laci2580@gmail.com

Gyapi | 2020-08-31 13:26

Sziasztok, 

Egy év után ismét adblue hiba. A befecskendező szelep csatlakozó csonkja  a kabelnél letört. El is folyt az összes szmötyi. Sajnos az elekrtomos kábele is meghalt. Kaptam ajánlatot a javítasra Mazda szervízből, 86 eFt +132 eFt anyag árra.

Alá másztam mielőtt beadtam, a csatlakozón nem látok átfedést, ami tehermentesítené/ levenné a vibráció okozta terhelést a szelep csonkjáról. Mivel napi szinten járok vele kb. 3 km földúton, lehet hogy erős befolyasa van a törésre. Mondjuk amilyen az alföldi sívó homok, néha egyenletesebb, mint az aszfalt. Az útjaink sokszor megfelelnek egy rázópadi igenybevételnek.

Ha kész, megnézem, lehet e valamivel pl bandázzsal erősíteni a csatlakozást.

Másnál eddig nem olvastam hasonlót, velem már másodjára fordul elő.

 

Rimo67 | 2020-03-25 11:00

Kedves Márkatársak!

Sajnos utolért az adblue átok.Hiba kód: P20B9.

Minden segítséget szivesen fogadok. rimoczit@gmail.com

Köszönöm szépen.

pisti117 | 2020-02-25 23:06 Hajni350 részére

Kedves Hajni! Meg tudnád adni az elérhetőségét annak az óbudai szervíznek? Nekem is az ADBlue tartállyal van gond. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó