2025. Január 22. Szerda - Vince

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Frodó | 2018-09-27 23:02

Sziasztok!

Hál' égnek az előző problémám megoldódott,viszont most kérlek benneteket,segítsetek abban,hogy kivel csináltassam meg az Mpv-m kaszniának mindkét oldalán az elejétől a végéig(első sárvédők,ajtók,hátsó sárvédők),kb.6-8 cm magasságban a javítását,akár fényezéssel együtt,mert mocskosul rohad?

Köszönöm!

Frodó | 2018-09-21 10:18 mazda-auto.hu részére

Köszönöm,beraktam a visszacsapó szelepet,annyival jobb lett a helyzet,hogy tovább megtartja az üzemanyagot mint eddig,tehát napközben indul,de a hosszabb éjjszakai állás alatt reggelre elejti és nem indul,csak ha felpumpálom.

Szóval akkor most jöhet az AC pumpa csere,az az az amibe a szűrő van tekerve,amit pumpálni szoktam?

wa1907 | 2018-09-20 21:35

 A történet onnan kezdődött hogy pár napja olajcseppek voltak a bal első kerék előtt. Kibontom a dobot és látom , hogy az cooler vákuum cső olajos és a bilincs elég laza. Első körben bilincset cseréltem. Motor leállítás után az olajcseppek nem tüntek el. Utána pedig a csövet cseréltem ki, sajnos ez is sikertelen kisérlet volt. Ma próbáltam szorítani a bilincsen és sajnos a kis pöcök letört. A cseréig ajánlott közlekedni az autóvak vagy nem?

mazda-auto.hu | 2018-09-20 11:51 Izi részére

Motordiagnosztika után könnyebb elindulni, biztos van benne hiba

mazda-auto.hu | 2018-09-20 11:49 Frodó részére

Be kellene szerelni egy üzemanyag visszacsapó szelepet a szűrőház elé, ez pár száz forint. Ez a legolcsóbb és legkönnyebben kivitelezhető. Ha nem, akkor valószínűleg az AC pumpa

Frodó | 2018-09-18 21:10

Kedves márkatársak és szakszervíz!

Szerintetek hol levegősödik a rendszer a 2002-es,2000m3,diesel mpv-ben ha minden indítás előtt fel kell pumpálni a kézi gázolajpumpával?

Az scv nyomásszabályozó szelepet és az üzemanyagszszűrőt már cseréltem,de a hiba nem szünt meg.

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

 

dampfl | 2018-09-18 08:13 Szolnokipisti részére

Szal akkor a keret csavarjai már leleazítva csak a anyát nem tudják leszedni? Én inkább felxel mennék neki, másik csavaranyát könnyeben beszerez az ember, mint megbontani ….  és nem csavarkulccsalhanem  méteres erőkarral probálkoznék miután jól felmelegítettem….  (gondolom a hozzá nem értés nem merűl fel) Én otthon melegítés nélkül kicsavartam a 18 éveset….

Szolnokipisti | 2018-09-18 04:50 dampfl részére

Igen az van még benzines. Hàt meg se mozdul a csavar melegitve ss. Màsik szerelo ismeros mondta felnyitjàk a vàznyulvànyt csavar kiszed uj belehegesst s kész. Na idaig még nem jutottunk el. 

Izi | 2018-09-17 20:51

Kedves olvasók , van egy mpv 2000 benzines autó m. Melegen rángat és nem akar menni.

Cseréltünk már gyujtotrafó , gyertyát, 

De semmi javulás .mi lehet a baj?

wa1907 | 2018-09-17 13:08 Csaba555 részére

Szia.

Nekem valami Ménfőcsanak rémlik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó