2025. Március 31. Hétfő - Zalán
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Tárpii | 2019-07-23 18:30
pupos | 2019-07-12 19:11 Vitalpilot részére
Szia! Gépen P2144 hibakódot ír ,kipufogógáz visszavezetés...+ vezérlő áramkör gyenge
Vitalpilot | 2019-07-12 11:37 pupos részére
Szia! Füst színe milyen? Ha világosszürke akkor kompresszió mérés, ha ott rendben akkor szerintem a turbót kellene beméretni. Le kell bontani és próba padon bevizsgáltatni. Ha fekete a füst akkor befecskendezés oldalon van baj szerintem. Ott is mérés kell, mi a valós nyomása a rendszernek.
pupos | 2019-07-12 04:42
Sziasztok! A napokba tapasztaltam 2,0D MPV 2004. nél. Az erő egy kicsit úgymond elhagyta plusz füstöl 2500 fölött, persze nyomaték sincs akkora mint volt. Jelenleg injektor tisztítás megvolt, a második hengerét kicseréltem,de a hiba még mindíg adott.Esetleg tudja valaki hogyan tovább, turbó geo, egr, nagynyomású pumpa? Kérlek titeket ne tartsátok magatokban,előre is köszönöm.
Szőrmók | 2019-06-25 10:15
Sziasztok!
Maradt egy bal oldalra való szép állapotú, fekete kárpitos ülésem második vagy harmadik sorba. Ha esetleg érdekel valakit a gyferi73@gmail.com címen el tud érni. Nekem már nincs rá szükségem, mivel az autó összetört és ezt elfelejettem beletenni! A fejtámlát viszont bedobtam a kocsiba...
magyarib | 2019-06-20 15:49
Sziasztok,
Ha valakit érdekel esetleg 4 db acélfelni, 2db 90%-os téli gumi és 2005-be való 6., 7. ülés (fekete kárpitos) keressetek meg az alábbi e-mail címen: magyarib@freemail.hu
Balambeer | 2019-06-13 18:41 Vitalpilot részére
Most megfogtál.
Az utastérbe és hátra is megy a hideg levegő.
Ettől függetlenül lehet hogy a váltó alagútnál valahol kifúj,de ezt nem hiszem hogy egyszerűen megtudnám állapítani.
Ha akna fölé sodor az élet akkor megnézem.
Köszönöm,egy ötletnek jó. :)
Vitalpilot | 2019-06-13 17:17 Balambeer részére
Hali! A klíma bekapcsoláskor hova irányítódik a hideg levegő? Nem lehetséges, hogy a váltó bowdenjeit is lehűtöd és a benne lévő kenőanyag kikeményedik? Ott megy alatta és a kaszni között a bowden. Ezáltal nehezebben megy a váltás.
Balambeer | 2019-06-12 12:38
Update:
Valószínűleg azért hoztam kapcsolatba a klímával,mert akkor álló autónál is jár a motor.
Tehát üresben járó motornál egy rövid idő után nagyon nehéz az 1-es és a hátra fokozat behelyezése.
Ötlet valakitől?
2 tömegű és komplett kuplung szett,váltó olaj csere 35ezerrel ezelőtt megtörtént.
Alsó kuplung munkahenger és fékolaj csere 8 ezerrel ezelőtt.
Balambeer | 2019-06-10 21:01
Tisztelt Mazda Autó,kedves márkatársak!
Ki találkozott már olyan problémával hogy a klíma használata után nem sokkal alig lehet váltani az MPV-t? 2004-es diesel 5 sebességes manuál.
Ha nem klímázok szinte katonásan pattog a váltó (persze 1-es és lüki azért nem annyira),de ha klímát rákapcsolom nem sokkal utánna alig lehet váltani. A klíma lehűti az olajat valami módon?? Klíma kikapcsolása után nem sokkal rendeződik a helyzet. Tanácstalan vagyok. Olaj csere segítene? Elhasználódott? Mi a gyári ajánlás,az alá nem adnám.. Köszönöm a segítséget!!