Egyediség szériában.
Az autó bemutatásával a Mazda nem titkolt célja, hogy tesztelje a közönség reakcióját, az esetleges későbbi gyártás megfontolása ürügyén. Az autó eredetileg 167 lóerős 2,0 literes szívó erőforrását feltöltő alkalmazása nélkül 205 lóerősre tuningolták, míg a sebességváltót érintetlenül hagyták. A motorból meglehetősen "nyitott" sportkipufogó rendszeren keresztül távoznak a gázok, a lökhárító közepén elhelyezett dupla kipufogó végen. A felfüggesztés állítható, a megfelelő leszorító erőt pedig szénszálas első légterelő, hátsó diffúzor, és szintén ebből az anyagból készült csomagtér szárny segíti elő. A súlycsökkentés jegyében sok minden más is szénszálból készült a belső térben is, de a Recaro sportülések is jónéhány kilóval könnyebbek az eredeti daraboknál. Azok a vásárlók, akik pályaversenyezni akarnak, akár slick gumikkal, és a karosszéria színére fényezett bukókerettel is megrendelhetik autójukat.
Ezt is a Jota Sport tuningolta.
A "szériaérett" GT bemutatása mellett egy másik érdekes MX-5-össel is találkozhatnak a látogatók, hiszen a fesztivál helyszínén tartott népszerű hegyre felfutás gyorsulási versenyen a Mazda elindítja a legerősebb Mazda MX-5 GT4 versenyautót , mely a Brit GT Bajnokságban Lotus, Aston Martin, Ferrari, Ginetta versenyautókkal küzd, és mindössze 3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Mazda MX-5 GT4 itt.