Mazda Premacy

2024. December 22. - Zéno

Mazda Premacy

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


arosti | 2022-06-12 17:05

segítség!!!

mazda premancy 2002 évjárat diesel, nem indul, reggel még kiaáltam a garázsból, kb két óra mulva probáltam indítani, de semmi,csak teker üzemanyag van, el is jut az adagoloba de onnan nem megy tovább a befecskenezök felé, mi lehet a baj

mazda-auto.hu | 2020-07-02 11:36 Zsolt0330 részére

Gyárilag nem lehet külön tömszelencét rendelni, méret alapján a neten egyszerű megtalálni a klímakomprsszor száma alapján

Zsolt0330 | 2020-07-01 21:56

Űdv.

Olyan problémám volna. Hogy a klimakompreszornak a tömszelencét kéne cserélni de nem tudjuk milyen kell. Sehol nem lehet találni semmit róla.  Ez egy 2000 Premacy 2.0Ditd.

Piezzo | 2018-11-15 15:29 SL részére

Üdv SL!

Hol található az EGR jeladó ami el volt szakadva?

Esetleg tudna küldeni egy képet erről?

Köszönöm előre is

Piezzo | 2018-11-15 13:26

Tisztelt Szakértő!

 

Van egy 2003-as Premacy 2.0 DiTD amin villog az ízzítás jelző állandóan. Ki lett olvasva a hiba: P0403. Mit lehet ezzel tenni még mielőtt szervízbe vinném?

Köszönöm előre is a válaszokat.

vargasanyi79 | 2018-07-09 21:33

Üdv. Van egy Ditd premacym. Se hidegen se melegen nem akar indulni csak ha fújok be neki egy kis hideginditót. Teker az önindító rendesen. Relèk jók. Menet tulajdonsága jó. Választ előre is köszönöm.

SL | 2018-05-27 22:35

Üdv!

Problémám adódott a Mazda Premacy 2.0 DITD indításakor. Az autó csak nehezen akar beindulni, hidegen és melegen egyaránt. Az izzító gyertyák jók. Ha rákapcsolom a gyújtást akkor az adagoló felől kattogást lehet hallani. Az előtöltést szabályzó mágnesszelep okozhatja a problémát?

Válaszokat előre is köszönöm!

SL | 2018-05-16 15:53 Piezzo részére

Üdv!

Nem vagyok szakértő, viszont én is ilyen hibajel mellett vettem meg a premacymat ezelött 9 évvel. Fennáll még a hibajel? Nálam egy márkaszervíz azt olvasta ki, hogy az EGR szelep jeladója hibás, ill. adagoló eprom hiba. Mivel az autóm indult, teljesítményében nem vettem észre változást ezért hagytam, mert az alkatrészre és javításra horror árat mondtak. Ezután elkeztem én is fórumozni és beszereztem egy bontott EGR jeladót, ill a hozzá tartozó vákuum szelepet. Ezeknek a cseréje sem oldotta meg a “hibát”. A valós hibaok az volt, hogy az EGR jeladó csatlakozó vezetéke el volt szakadva. A motorblokkhoz érve eldörzsölődött.

kovi2 | 2018-03-31 17:35 Piezzo részére

Szia!

Ilyen értékek mellett soha nem fog izzítani,gyári érték nem mega ,kilo ohm , hanem csak 1-2 ohm között kell mérni, a gyári étrék talán 1,2ohm.Szerintem kuka mind a négy.Be kell menni autós üzletbe, kérni a típusának megfelelőt, és azon egy összehasonlító mérést végezni ha nem vagy biztos a dolgodban .

Üdv.

Piezzo | 2018-03-31 11:10 mazda-auto.hu2 részére

Megnéztem az izzítórelét, az jó. Kimértem a gyertyákat, íme az értékek: 2 MOhm, 12,4 MOhm, 7,6 MOhm, 124 KOhm. Test és gyertya között mérve. Létezik, hogy ilyen eltérések vannak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó