Ez az első szállítmány főleg Mazda2 és Mazda CX-7 típusokat tartalmazott. Hisakazu Imaki, a Mazda első számú vezetője, a megjelentek előtt vázolta a Mazda középtávú stratégiai céljait. Ebből kiderült, hogy 2010-re szeretnék elérni az egy éven belül világszinten eladott 1,6 millió gépkocsit.
Elhangzott, hogy a Mazda immár több mint 140 országban kínálja autóit és az eladások növekedésében komoly szerepet játszik a legnagyobb régiós központok gyári felügyelete is. A Mazda elnöke szerint a vásárlók elégedettsége a legfontosabb szempont, ezért a Mazda továbbra is olyan autókat akar gyártani, melyek megjelenése vezetésre csábító, és aki kipróbálja újra és újra vezetni akarja ezeket az autókat. Természetesen mindezen tulajdonságokat a lehető legmagasabb fokú környezet kímélés szem előtt tartása mellett kívánja a Mazda elérni.