2024. December 22. - Zéno

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csabi | 2014-09-01 20:20

Hali mindenki!
xedos 6 1,6-nál találkozott valaki olyannal, hogy egy idő után (véletlenszerű alkalmanként/ egyre gyakrabban) ha menet közben megállok, és kiteszem üresbe, akkor az alapjárat 1500, és 2000 f/p között pörög?! Ilyenkor 1500 alá nem megy, és csak üvölt a motor!

Ha ilyen állapotban leállítom, akkor utána nem lehet újraindítani hozzávetőleg 15-20 percig. Inditózok, pörög az indítómotor (akármeddig), de a motor nem indul be!
Mi lehet ennek az oka? Kezdek nagyon tartani tőle!

drnet | 2014-09-01 19:25 atter részére

 Indítás után nem alszik el addig amíg le nem állítom. De nem minden indítás után csinálja ezt, csak néha. Egyelőre nem foglalkozom vele, hátha elmúlik magától. Szerencsére már második autó lett, így nem sokat használjuk.

atter | 2014-08-30 00:09 drnet részére

 ha csak indítás után nem alszik el egyből az nem jelent feltétlenül problémát ellenben ha elindulsz a kocsival és akkor is világít  az semmi jót nem jelent szerintem  

Viszont  ha égve marad a lámpa az  talán hibakódot is produkál  ,esetleg  egy kódolvasást megérhet a dolog

drnet | 2014-08-26 21:29

Kétszer is előfordult, hogy indítás után nem aludt el az ABS visszajelző. Mi lehet a gond?

pinterc | 2014-08-10 14:56

Sziasztok! Köszönöm a segítséget!
Szóval az a baj, hogy nekem is valószínüleg menthetetlen az a keret, de ahol ajánlatot kértem, ott 28 ezerért cserélnének szélvédőt, viszont ezt a keretet nem tudják beszerezni

láttam valahol elég borsos áron, de ez húzós így ...főleg hogy lenne kapcsolódó lakatos munka is vele :(

drnet: Köszi, hogy megosztottad észrevételed a szélvédővel kapcsolatban. Majd ha veszek/ cseréltetek, megpróbálom megvizsgálni ezeket a légbuborékokat. (csodálkozom is egyébként, hogy így piacra dobhatnak egy ilyen kritikus alkatrészt)
Egyébként pont innen kaptam a fenti árajánlatot, amit belinkeltél nekem!

mégegyszer köszi  segítséget mindenkinek!
 

drnet | 2014-08-08 14:37 drnet részére

 Itt pl. feltűnöen olcsó. http://www.autoszelvedo.hu/szelvedo/mazda/xedos-6.html

drnet | 2014-08-08 14:36 geri59 részére

 Én 24-ért vettem a szélvédőt anno, de már nem tudom hol (kb. 7 éve volt). Sajnos nekem a gumi keretet is cseréni kellett, az újabb 20 eFt volt. Van jóval drágábban is szélvédő. Én megbántam, hogy a legolcsóbbat vettem, mert ha alacsonyan süt szembe a nap, akkor az üvegben lévő apró légbuborékoktól alig látok valamit. Erre figyelj oda majd! Valahogy próbáld megvilágítani és átnézni vásárlás előtt! Én nagyon örültem volna, ha akkor valaki nekem erre felhívja a figyelmem.

geri59 | 2014-08-05 20:41 pinterc részére

 Szia!!

Nekem cseréltak már szélvédőt, kínai, nem tudom mitől külömbözik más szélvédőtől, eddig semmi gondom, kb, 5 éve csaréltettem ki, akkor került 30 000ft-ba a keretet megtudták menteni, ami 25 000ft-ba kerül, így megúsztam 40 000ft-ból!! Szép napot, estét!!

pinterc | 2014-08-04 21:21

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Első sorban olyan forumtársak véleményét/ tanácsát várom, akik már cseréltettek szélvédőt/ szélvédőkeretet xedos6-osukon.

Úgy néz ki az én szélvédőmnek annyi! a szélén megindult tavaly télen, ragasztva lett, de most délután amikor beültem azt látom, hogy a szélvédő majdnem a közepéig oldalirányba tovább repedt.
Akinek volt ilyenben része, szeretném tőlük megkérdezni, hogy milyen árban, és hol cseréltek szélvédőt/ szélvédő-keretet? Nagyjából mennyibe kerül ez a tortúra?
Köszönöm a segítséget!

 

mazda-auto.hu | 2014-07-31 08:28 sch1 részére

 Nagyon sok minden lehet. Légtömegmérő, gyújtás, fojtószelep szennyeződés, fals levegő (pl. repedt szívócső gumi) stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó