2025. Március 20. Csütörtök - Klaudia

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csonkasz | 2011-04-26 14:29 punyi részére

Két órája voltam egy régi kollégámnál. (autószerelő, nem is pincér)
Tudja Ő is a nullázást. :)

punyi | 2011-04-26 13:44

A nullázást csak márka szerviz tudja elvégezni? Korábbról maradt felbontott olajam (mazda DPF 5W-30), az felhasználható max 1 éves? Köszönöm a válaszokat!

mazda-auto.hu | 2011-04-18 08:38 punyi részére

Minden olajcserénél, de legkésőbb 20000 km-enként nullázni kell a megkezdett regenerációk számlálóját.

punyi | 2011-04-16 17:40

Tisztelt mazda-auto.hu!
Én egy cd110 TE példánnyal küszködöm már több mint 3 éve és 60000 km-re. Voltak gondok nálam is,bár nem túl súlyosak, de erről majd később. Aktuális kérdésem az lenne, ha magam végzem az olajcserét, vagy nem szakszerviz (a megemelkedett olajszint miatt) szükséges a dpf számlálót "kiütni"?

mazda-auto.hu | 2011-04-04 08:26 prowiew részére

Ha már más nem segít, a melegebb időszakok bekövetkeztével a kályha időszakos kiiktatása segítheti a pontos mérést. Elképzelhető egyébként, hogy a DPF szűrő hatásfoka csökkent, így gyakrabban kell regenerálni.
( Szerintem még ha Lada mértékű lenne a normális fogyasztás, akkor is annyi pluszt nyújt a Mazda5...)

prowiew | 2011-04-03 07:31

Mazda 5 gta sport 143 LE 2007.12 havi autóm van.A fogyasztással vannak komoly gondjaim.A müszer 6.1-6.8 közötti fogyasztást ír.Mindíg teletakolom visszaosztom nekem 8-10 literre jön ki.Természetesen a 10 liter téli üzem ( azt mondják kájha)A ladám nem evett ennyit.Egy tankolás 650 km re elég normál használatt mellett.A műszeres bevizsgálást 2 mazda szarvíz is elvégezte nem mutat semmi eltérést.Ja néha hidegen egyenetlenül jár a motor .Kihez forduljak segítségért.1éve fogyaszt ennyit kájhát cseréltek

paja | 2011-01-27 22:02

Tájékoztatásként Mazda 5 tulajoknak.A "kiváló" Mazda 5 autónál
a meghibásodás után 3 héttel miután a dunaújvárosi szerviz még mindig nem tudta megállapítani, hogy honnan eshetett le egy fémdarabka , a központ többszöri fenyegető levélváltás után méltóztatott leszólni, hogy nézzék meg a szelephimbákat. És láss csodát, kiderült, hogy anyaghibás volt a kis csavarocska és ez okozta a közel 1 millió Ft-os kárt. Talán nem ártana a toyota mellett a mazdákat is esetleg visszahívni? Persze az túl sokba kerülne. A Mazda Hungary mossa kezeit és sajnálkoznak. Az autót egyébként csak használt főtengellyel tudták olcsóbban megcsinálni.
Más hiba is van, amely időszakonként teljesen váratlanul bukkan elő:
A kocsi egy egyszerű piros lámpás megállásnál úgy elkezd füstölni, mint egy gyárkémény. Ez állítólag normális, a kályha miatt. Hát ezek után nem tudom, hogy érdemes e a Mazdát ennyire szeretni.

mazda-auto.hu | 2011-01-18 15:49 izsuzsa részére

Ezt csak személyesen lehet megoldani. Ilyenkor a gyár segítségét kérjük az ügyfél által bevitt kód (soha nem értettem miért kódolható, hiszen más autóba nem szerelhető be) megfejtéséhez.

izsuzsa | 2011-01-18 13:36

Hogyan tudhatom meg a gyári cd-s rádió kódját és a bluetooth-hoz kapcsolható kihangosító által kért pin kódot ha ilyeneket nem kaptam az autóhoz?

mazda-auto.hu | 2011-01-07 09:25 paja részére

Tudnunk kellene az autód alvázszámát, a pontos válaszhoz. Ha egy általunk is ismert problémáról van szó, akkor az összes érintett autó tulajdonosa kapott korábban levelet a Mazdától, mellyel garanciaidőn belül ingyenes javíttatható (megelőző javítás) volt az autó. Persze lehet, hogy itt más volt a kiváltó ok. Mindenesetre a jelzett összegnél több százezerrel olcsóbban meg tudjuk javítani az autódat, de a pontos árajánlathoz látnunk kellene. Ha gondolod Tel.:66/430-585.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó