Hatásos fellépés.
Vizuálisan az új Mazda6 a cég legújjabb Kodo (Mozgás lelke) elnevezésű formatervezési irányvonalát követi, mely a jól fogadott Takeri tanulmányautó után nem sokat változott. Az eddig megszokottnál szélesebb és vastagabb öt pontos hűtőrács az autó egyik legfeltűnőbb részlete. A hűtőrács krómhatású elemekkel kapcsolódik a LED technológiájú első fényszórókhoz. VIDEO ITT
Az autó megjelenéséért felelős főtervező, Akira Tamatani szerint, " Olyan formát alkottunk, mely vad és dinamikus mozgás sugallatán keresztül az autónak erőteljes fellépést biztosít". A képeken látható szín neve Lélek Vörös, mely kimondottan az új Mazda6 formáinak hangsúlyozására lett kitalálva.
Belül a Mazdától megszokott egyértelmű elrendezést követi az új Hatos is. A beltér fényét emeli a külső színnel egyező körvonal panel. Hozzáértők még észrevehetik a BMW iDrive rendszeréhez hasonlóan forgató gombbal szabályozható navigációt.
Az orosz piacra a Mazda a 2,0 literes 148 lóerős Skyactiv-G (benzines) motort választhatóan 6 fokozatú Skyactiv automatával, vagy szintén hatfokozatú kézi váltóval (szintén Skyactiv) szállítja majd. A nagyobb, 2,5 literes benzines 189 lóerőt teljesít. Ez a motor itt csak az előbb említett automatával lesz elérhető. Dízelmotoros verzió szintén várható, de erről még nem derültek ki pontos részletek.
A korábban többször említett regeneratív fékrendszer, vagy az i-Stop leállító-indító rendszer szintén a szériafelszereltség része. A Mazda elmondása alapján a szállítások még az idén megkezdődnek.