2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-12-11 08:17

jaqi - A tükörháromszög igényesen megoldható. A 6x9-es ovált nem javasolnánk, mivel az ajtón kiképzett rács beletakarna a hangszóró nagy részébe, illetve nagyovál komponens szett sem gyakori, márpedig ha már külön magassugárzót alkalmaznál akkor csakis komponens szettet javaslunk, nem pedig koax hangszórót pluszt magast. Tehát mi 16cm-es mélyközepet illetve külön magassugárzót tartalmazó komponens szettet ajánlunk. Erõsítõ köthetõ a fejegységre, bár vagy magasjelszintes bemenettel rendelkezõ egységet kell használni, vagy pedig hangszjel-RCA átalakítót kell alkalmazni.

mazda-auto.hu | 2006-12-11 08:05

Oszi - Xenont, most már nem csak a GT kivitelben találsz. A többivel egyetértünk, és mi sem értjük miért van így.

Oszi | 2006-12-09 20:28

Ez rendben is lenne,de mondjuk az hogy kozel 5eve hulyitik a nepet es igergetnek az mar kevesbe van rendbe.Is itt jon be a kepbe az arukapcsolasos dolog,hogy csak akkor kerhetek xenont az autoba a navit is megveszem (ha jol tudom)es ez melle meg hitegetik is a nepet.Elvegre UNIOS orszag vagyunk es a terkepeken is szereplunk es persze nincs vege a vilagnak ausztria hataranal :)
A pofam leszakad hogy ha kulfoldon veszek valamit akkor abban roman,szloven es egyebb balkani orszagok nyelve terkepe is szerepel es csak a Magyar hianyzik mindenhonan.

jaqi | 2006-12-09 12:29

Elírtam.. a lényeg hogy kívül ne látszódjon..

jaqi | 2006-12-09 12:29

Azzal nincs baj, hogy belül kell kicsit alakítani! A Lényeg hogy belül ne látszódjon! A Tükörháromszöges dolog pedig akkor tetszene ha igényesen megoldható! Átalakítóval beférhet az ajtóba a nagyovál is? (az nem 5*7 hanem 6*9 -es)

A Gyári fejegységre köthetõ erõsítõ?

mazda-auto.hu | 2006-12-08 14:14

Egyes vélemények szerint a Japán autók megbízhatósága abban rejlik, hogy egy konstrukció megszületése után, már nem módosítgatnak azon akár az utolsó pillanatokban is, így a beszállítók is fel tudnak készülni megfelelõ minõségû alkatrészek biztosítására az autóhoz. Az európai gyártmányoknál az utolsó pillanatos gyártási módosítások okozzák sokszor egy-egy nem megbízható megoldás bekerülését az autóba. A Japánok, a Mazda pedig különösen nehezen "zökkenthetõ ki" egy-egy elõre be nem tervezett módosítással elképzeléseibõl a modellcikluson belül. Talán ez is közrejátszik a navigációs problémában. Az összes európai Mazda6 pedig Japánból érkezik.

Oszi | 2006-12-08 13:38

lehet hogy nagy a nyomas rajtuk,de biztos hogy nem ok fogjak eldonteni hogy lesz -e vagy nem,ok csak tovabbitani tudjak a feletuk levohoz es rajtuk meg mar nincs akkora nyomas,mert gondolom az MMH nem tud mar jobban odahatni.kicsit olyan ez velemenyem szerint mint a piramis.a legtetejen fog eldolni es nekik mi csak kis porszemek vagyunk :( szomoru,de szerintem minden mazdaval kapcsolatos dologban ezt latom.nem tajekoztatjak megfeleloen a szervizeket,stb...

mazda-auto.hu | 2006-12-08 13:08

Az MMH-n akkora már a nyomás egy ideje a témában, hogy ennél nagyobb már nemigen lehet. Nem mernénk feltételezni ezek után, hogy nem tesznek meg mindent amit tudnak a mielõbbi elérhetõségért. Más lehet a dologban, de lehet, hogy naivak vagyunk?

Oszi | 2006-12-08 12:14

szerintem mindegyiken csak forditott sorrendben.
MMH-MMA-MME-MMJ
gondolom alulrol felfele kell meggyozniuk egymast hogy van ra igeny es megterul a licens kifizetese,es esetleg ha lenne akkor biztositottnak latjak a tobb navis M6 -os eladasat.Gondolom sok mulik a kereskedokon is hogy ok mit jeleznek az MMH fele hogy mennyi,mekora igeny lenne ra.

mazda-auto.hu | 2006-12-08 08:01

Oszi - Ezek szerint ki kell mondanunk, hogy csak a Mazdán múlik. A kérdés csak az, hogy az MMJ, MME vagy az MMA-n.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó