2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Autóhifi
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Jön az E10
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-12-11 08:17
jaqi - A tükörháromszög igényesen megoldható. A 6x9-es ovált nem javasolnánk, mivel az ajtón kiképzett rács beletakarna a hangszóró nagy részébe, illetve nagyovál komponens szett sem gyakori, márpedig ha már külön magassugárzót alkalmaznál akkor csakis komponens szettet javaslunk, nem pedig koax hangszórót pluszt magast. Tehát mi 16cm-es mélyközepet illetve külön magassugárzót tartalmazó komponens szettet ajánlunk. Erõsítõ köthetõ a fejegységre, bár vagy magasjelszintes bemenettel rendelkezõ egységet kell használni, vagy pedig hangszjel-RCA átalakítót kell alkalmazni.
mazda-auto.hu | 2006-12-11 08:05
Oszi - Xenont, most már nem csak a GT kivitelben találsz. A többivel egyetértünk, és mi sem értjük miért van így.
Oszi | 2006-12-09 20:28
Ez rendben is lenne,de mondjuk az hogy kozel 5eve hulyitik a nepet es igergetnek az mar kevesbe van rendbe.Is itt jon be a kepbe az arukapcsolasos dolog,hogy csak akkor kerhetek xenont az autoba a navit is megveszem (ha jol tudom)es ez melle meg hitegetik is a nepet.Elvegre UNIOS orszag vagyunk es a terkepeken is szereplunk es persze nincs vege a vilagnak ausztria hataranal :)
A pofam leszakad hogy ha kulfoldon veszek valamit akkor abban roman,szloven es egyebb balkani orszagok nyelve terkepe is szerepel es csak a Magyar hianyzik mindenhonan.
jaqi | 2006-12-09 12:29
Elírtam.. a lényeg hogy kívül ne látszódjon..
jaqi | 2006-12-09 12:29
Azzal nincs baj, hogy belül kell kicsit alakítani! A Lényeg hogy belül ne látszódjon! A Tükörháromszöges dolog pedig akkor tetszene ha igényesen megoldható! Átalakítóval beférhet az ajtóba a nagyovál is? (az nem 5*7 hanem 6*9 -es)
A Gyári fejegységre köthetõ erõsítõ?
mazda-auto.hu | 2006-12-08 14:14
Egyes vélemények szerint a Japán autók megbízhatósága abban rejlik, hogy egy konstrukció megszületése után, már nem módosítgatnak azon akár az utolsó pillanatokban is, így a beszállítók is fel tudnak készülni megfelelõ minõségû alkatrészek biztosítására az autóhoz. Az európai gyártmányoknál az utolsó pillanatos gyártási módosítások okozzák sokszor egy-egy nem megbízható megoldás bekerülését az autóba. A Japánok, a Mazda pedig különösen nehezen "zökkenthetõ ki" egy-egy elõre be nem tervezett módosítással elképzeléseibõl a modellcikluson belül. Talán ez is közrejátszik a navigációs problémában. Az összes európai Mazda6 pedig Japánból érkezik.
Oszi | 2006-12-08 13:38
lehet hogy nagy a nyomas rajtuk,de biztos hogy nem ok fogjak eldonteni hogy lesz -e vagy nem,ok csak tovabbitani tudjak a feletuk levohoz es rajtuk meg mar nincs akkora nyomas,mert gondolom az MMH nem tud mar jobban odahatni.kicsit olyan ez velemenyem szerint mint a piramis.a legtetejen fog eldolni es nekik mi csak kis porszemek vagyunk :( szomoru,de szerintem minden mazdaval kapcsolatos dologban ezt latom.nem tajekoztatjak megfeleloen a szervizeket,stb...
mazda-auto.hu | 2006-12-08 13:08
Az MMH-n akkora már a nyomás egy ideje a témában, hogy ennél nagyobb már nemigen lehet. Nem mernénk feltételezni ezek után, hogy nem tesznek meg mindent amit tudnak a mielõbbi elérhetõségért. Más lehet a dologban, de lehet, hogy naivak vagyunk?
Oszi | 2006-12-08 12:14
szerintem mindegyiken csak forditott sorrendben.
MMH-MMA-MME-MMJ
gondolom alulrol felfele kell meggyozniuk egymast hogy van ra igeny es megterul a licens kifizetese,es esetleg ha lenne akkor biztositottnak latjak a tobb navis M6 -os eladasat.Gondolom sok mulik a kereskedokon is hogy ok mit jeleznek az MMH fele hogy mennyi,mekora igeny lenne ra.
mazda-auto.hu | 2006-12-08 08:01
Oszi - Ezek szerint ki kell mondanunk, hogy csak a Mazdán múlik. A kérdés csak az, hogy az MMJ, MME vagy az MMA-n.