2025. Március 16. - Henrietta

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-12-01 08:30

1.Megpróbálunk ma utánanézni, hogy "100%-os" választ tudjunk adni.2. Ha HiFi-s szemmel, illetve füllel nézzük a dolgot (1-2db többszázezres audio beszerelés után), akkor egyetértünk. Ha a gyári rendszreket nézzük, akkor vannak ennél sokkal rosszabbak is.

patrik19 | 2006-11-30 20:32

6-os Faceliftes Mazdám van (TE felszereltség).
A lent korábban emlíett 1 DINes fejegység utólagos beszereléséhez egy METRA Turbo 2 kitet sikerült beszereznem, de a beszerelés után NEM mûxik renedesen.
az AC, a hátsó ablakfûtés és a lev. visszakeringtetés gomb nem mûködik, mert a régi 6-osban a lentieket külön csatlakozó - 16 tûs - csati vezérelné.
Esetleg tudnátok segíteni, hogy a FL 6-os mazda és a régi között egyszerû átkábelezéssel megoldható-e a mûködtetés, vagy a klíma vezérlés is meg lett változatatva a modelfrissítés során. (áramkörbe is bele kell nyúlni????)
Melleselg a gyári HIFI minõsége nindent alúlmúl (gagyi papír membránok a "koax" sugárzókon...)

Oszi | 2006-11-30 16:11

ettol meg nem fog mukodni a dvd!ahhogy nezem ezen cvsak hangot lehet be vinni kepet nem!ugyhogy csak az mp3-ra megoldas

jodge | 2006-11-30 14:34

Üdv mindenkinek
A sokunkat érdeklõ kérdéshez szólnék hozzá: Külsõ audióbemenet (mp3, dvd egyebek) kétségkívül a legelegánsabb megoldás a Tape/md (aux) gomb használata.Ha vkit érdekel
itt egy hasznos linket talál:
http://www.sylfex.com/products/AuxMod/

sipi | 2006-11-29 20:50

Igazából egy oka van. Ha némítja a hifit , akkor miért nem a hangszóróból szól, minek ahhoz külön beépíteni mégegyet, aminek elhelyezése, zörgése, kárpit, ülés alatti lefojtása zavaró. Arról nem is beszélve, hogy a szerkezet eleve rendelkezik nagy szintû kimenettel ilyen célra. Ere már jobb helyeken rájöttek, persze nem a Nokia, meg az utánygyártók.Ez olyan mikor otthon a házi mozihoz és a Sokol rádióhoz is külön hangfal rendszert építek ki. :))

Oszi | 2006-11-27 16:58

Hifin keresztul z igazi,de az ules alatti hanszoros megoldas sem rossz :))

Papírkutya | 2006-11-26 21:17

sipi: NEkem is egy ilyen kihangosító van a kocsiban... Miért akarod rákötni a gyári hifire? A saját hangszórója egészen jól használható... Egyszerûen tedd csak rá az ülés alatti keresztbordára!

mazda-auto.hu | 2006-11-21 14:18

Jónak tûnik az adapter. A hangbemenet kártyánkon keresztül szintén bevihetõ a telefon hangja, bár ez még az ígéretek ellenére pillanatnyilag nem elérhetõ újra.

sipi | 2006-11-21 11:00

Telefon kihangosító ügyben még nem sikerült igazi megoldást találnom, hogy a Hi-Fi hangszóróin szóljon a telefon. Viszont már több helyen találtam spec kábelt a neten, de nem tudom mit tudnak. A cél Motorola IHF 1000 kihangosító bekötése, elvben van nagy szintû kimenete, melyet Bose Hi-Fi-re kellene kötni. Ehhez adapter kapható, beszerezhetõ? Pl. http://www.nexxia.co.uk/Car_kit_installation_leads/mazda.htm, bár nem tudom pontosan ez jó-e nekem? Köszi.

szicsu | 2006-11-20 13:27

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó