2024. December 3. Kedd - Ferenc
Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
MOTOROLAJ 5-10.
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MAZDA BT-50
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-05-03 13:49 mazdafan részére
:-)
mazdafan | 2011-05-02 20:59
Az én véleményem az,hogy nekünk 2005 05. havi mazda 3 1.6 cd limitált kiadású autónk van és a gép egyszerűen lenyűgöz! :) Eddig még semmi baja nem volt.Soha nem hagyott cserben mindig hazahozott és a fék meg a kényelmessége hihetetlen!Ha beülök egyszerűen nem akarok kiszállni:) Imádom a Mazdát!:D Zoom-Zoom
mazda-auto.hu | 2008-02-29 08:08 Mazda RX-8 részére
További véleményeket is szívesen várunk!
Mazda RX-8 | 2008-02-28 20:10
Kijött az új Honda Accord, végre nem annyira mazda 6 koppintás, mint az előző accord volt: http://www.honda-auto.hu/honda-accord-sedan-tourer.html
mazda-auto.hu | 2007-07-13 14:59
Felhívjuk kedves honlap és fórum látogatóink figyelmét, hogy Július 27-ig nem áll módunkban válaszolni, illetve hozzászólni a fórumon. Szervíz árajánlat, vagy alkatrész árra vonatkozó kérésekre a lenti Szervíz linken "keresztül" tudunk válaszolni.
mazda-auto.hu | 2007-06-05 16:19
Köszönjük, hogy megosztottad velünk tapasztalataidat! A levélbõl nem derül ki, hogy tulajdonképpen mi is lett a baja az autónak? Az nem az autó hibája, hogy esetleg félrekezelik és ezért még ilyen sok pénzt el is kérnek. Kíváncsiak lennénk, mi is volt a valódi hibája az autónak, mi az ami finomhangolást igényel?
QGL323 | 2007-06-05 14:27
Sziasztok!
A használtautó 323 topikjában már egyszer elsírtam májusban a bánatom még májusban.
Egyebek mellett Mazdákról szóló ódák hatására döntöttem 2 éve egy 2000-es évjáratú 1.3-as 16V-s 323 szedán mellett. 2007. április 28-ig csak tankolni, olajat-szûrõt cserélni kellett (azt is ritkán, mert piszok jó volt a fogyasztása 6,2-t mértem vegyesben) mûszakira is csak fékbetét kellett. Ezen a napon azonban kb. 100 km/h-s sebességgel haladtam haza felé, mikor szerencsére az othontól kb. 30 km-re egyszercsak leállt a motor és ennyi, kész. Letoltuk az útról, próbáltam újraindítani, egy pillanatra bepödzent a motor, majd sebtiben leállt. Ennél többre nem jutottam.
Itt jegyezném meg, hogy senkinek nem kívánom azt a mély megalázottsággal kevert dühös érzést, hogy a "megbízhatóság szobrában" valakit vontatni kelljen úgy, hogy a kötél rövid, a fék pedig a járó motor hiányában 0!
Kikötöttem pechemre egy "márkaszervízben", ahol 1,5 hetes pepecselgetés után kisütötték, hogy a motorvezérlõ elektronika K.O. ezért cserélni kell. Alkatrész ára megközelíti a fél millát. Persze, egy másfél millát sem érõ autó esetében ezt minden normális ember bevállalná, nemigaz??? :-)))))))
Szerintem ennyiért motort is cserélhettek volna benne, akkor biztosan újra jó lenne. 76000 Ft-ért elhozhattam tõlük úgy, hogy már egyáltalán nem indult a motor, csak kilátástalanul önindítózott....
Sikerült felkutatni egy magánszervízt, ahol bár hosszú a várakozás, sok az autó, de a múlt héten sorra kerültem. A bizalom a legfontosabb ilyen esetben. Bennük már megbíztam.
Tegnap kaptam az infót a kocsiról, hogy mûködik (a halálra-cserére ítélt vezérlõvel...) de még nem jár tökéletes.
A márkaszervizekrõl meg csak annyit, hogy a tréleressel beszélgetve elmondta, hetente több fuvarja van Ausztriába, mert a "tapasztaltabbak" ott szervizeltetik a lerobbant autójukat bármilyen márka esetén és NEM Magyarországon.
Szóval amíg tökéletes és eladható állapotú nem lesz (ezt már eldöntöttem) a család másik autójával, egy 16 éves Renault 19-el járok, amelyben 286000 km van, 112000 km-el vettük 7 éve, és néhány kerékcsapágy, generátor egyéb kopó alkatrészen kívül baja még nem volt, motor váltó bontatlan, olajat, vizet nem fogyaszt. Soha ott nem hagyott sehol, és ha most mégis megtenné, ennyi teljesítmény után megbocsájtanám, ellenben a mazdának, hogy 62000-nél már ennyit nyüglõdni kellett vele.
Azt hiszem én vagyok a japán kontra francia autókról élõ közhiedelmek tökéletes ellenpéldája.
Elnézést a hosszú írásért, köszönöm, hogy elolvastad.
Üdv!
mazda-auto.hu | 2007-05-21 09:21
En nem baj, ha nem minden sebességmérõ "lencse" zoom-ol ránk. : ) . Kb. ugyanazt jelenti egyébként a zoom, mint a vroom, vagy a zum-zum. Élményt nyújtó autókról van szó.
Nord | 2007-05-19 22:10
Zoom Zoom : magyarul minden kamera rázoomol :)
Gondolom innen származhat a szlogen, bár lehetne inkább
Vroom Vroom :D
tsutsi | 2007-01-16 23:00
Nem tudjátok véletlenül hogy lesz-e idén japánautó találkozó? És ha lesz, akkor mikor???