2024. December 4. Szerda - Barbara, Borbála

Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Standi | 2005-10-26 21:01

Szóval mint a másik topicban is írtam, mazda 6-om Békéscsabán tanyázik egy kis tuning végett, így barátomtól kértem kölcsön az autóit. Kölcsön lónak plána ne nézd a fogát, de úgysem olvassa ezt a fórumot azért leírom saját élményeimet. 3 napig nálam volt a Peugeot 407 2.0 HDI Jó kis autó. Szépen finoman megy, nehezebben kezelhetõ a tempomat mint a mazdán, a rádió is, illetve a fedélzeti komputert is erõteljesen szokni kell, a kezelését, az átláthatóságát. De ez mind nem is lenne baj, de az egyébkén ugyan akkora motor, mint a mazda 6-ban, hát mit ne mondjak, nem igazán húzza az autót. Én most uyge próbáltam egy pár ilyedn 2.0 TDI-t PAssat, Altea, Peugeot, MAZDA 6, de hát ezek között egyedül az Altea közelíti meg a mazda 6 erejét, e többi, mint ha nem is ugyan akkora motor lenne. Na ennyit a peugeotról. Most a Chrysler van nálam, leírom azt is, ha visszaadtam.

mazda-auto.hu | 2005-10-07 08:30

Üdv.Standi. Várjuk az "élménybeszámolódat"!

Standi | 2005-10-07 04:01

Re! Hát a peugeot 407 még megy. Még. Visszakapta a Chrysler Startus-t isa srác. Szeptember végén... Májusban adta be. Nem semmi. Azonnal adnám el a helyébe. De fú, megjelent az új bora. Kíváncsi leszek, milyen véleménnnyel lesznek majd róla az autós magazinok, ezt is úgy lehúzzák majd, mint a passat esetében? Az nagyon kapott pl. a Totalcar úgy elmondta mindennek, hogy mennyire használhatatlan! Azt olvastatátok? Én is vezettem, hát nem volt nagy élmény. Nem tudom miért. Apámnak van egy Seat Altea-ja az sokkal jobban megy, mint ez a passat, pedig ugyan az a motor. Na majd megyek egy kört a borával is, és beszámolok.

MrSpock | 2005-09-29 11:41

Már vettek , két mastert meg egy Cliot, amit a kollégám totálkárra tört.

De a fõnök Cadilac-kel jár!:)

mazda-auto.hu | 2005-09-29 08:48

...és legközelebb megint Renault-ot vesznek.Vagy mégsem?

MrSpock | 2005-09-28 12:46

Hja, de ha fogatlan az oroszlán, akkor hiába nagy a hangja:)

Céges R-Espace 2.2dti a luxuskocsi, 2 havonta eltörik valami könyök benne random és elfolyik (2 perc) az olaj:) -utoljára tegnap

Moncsibe | 2005-09-28 09:06

Bárki bármit mondjon, nálam a Peugeot 206 a nyerõ!!!

mazda-auto.hu | 2005-09-20 08:59

Ez sem rossz sztori. Valószínû a tervezésbe az ilyen "puha" árkokat és a lélekjelenlétet is bekalkulálják. Jó, hogy megúsztad. Standival vajon mi van? Hol vagy Standi? Nem ültél esetleg azóta a Peugeot-ban, hogy halljunk valami új sztorit?
Na jó ez már egy kicsit gonoszkodás részünkrõl a franciákkal szemben.Sorry

MrSpock | 2005-09-19 15:31

Sajnos nekem is akadt egy kerek történetem. Pont most.

Új munkahely céges kocsi, rossz minõségû úton mentem vissza az irodába, esett, 80! Enyhe jobbos - a Mazdával az ilyenbe gázt adok - fék, mert látom hogy messze ugyan, de jön egy busz, erre a kocsi bepördül - már többen mondták, hogy néha fékezéskor elhúz a kocsi... most is ezt csinálta az a szar, de a "kényelmes francia futómû" SZART SE ér ha baj van, nem tudtam megfogni, csak szép óvatosan betettem az árokba, mert ott legalább megáll, meg volt majd egy méter fû, az meg puha. 15 m-re a busztól. Igazán jó érzés.

Ezek az idióták úgy építenek kocsit hogy betesznek egy Clionyi kasztniba egy 1.5 TDI motort, rárakják az 500 kg-al nehezebb megan fékjét, csak éppen a futómûvet felejtik el, pedig ezer éve kántálom, hogy az egy kocsi legfontosabb balesetvédelmi rendszere, erre európában mikor fognak rájönni???

mazda-auto.hu | 2005-08-30 08:37

"Szép" kerek történet.Ezt tényleg sokan nem hiszik el. Mi tudjuk!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó