2025. Április 2. Szerda - Áron

Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Standi | 2006-01-31 18:53

Nincs valami objektív összehasonlító tesztetek a mazda 6 vs Honda Accord témára?

Standi | 2006-01-31 18:51

Ja bocs ezt a mazda 5 tesztjében írták így.

Standi | 2006-01-31 18:50

Hát nagyon felcsesztem ma magam a Total Caron. A mazda 6 tesztjét jó így kezdik: A Mazda6 igen jó autó, csak rossz helyre született, a Honda Accord mellé. Mazda6-ban már határozottan unalmas, hogy folyton az "ejnye, de jó kis autó, csak az Accord mégis mennyivel jobb" mondat jut az ember eszébe. Ez hülye. Ez a Winkler Róbert. Biztos a Honda többet fizetett neki. Mert hogy objektíven nézve ez egy nagy baromság az biztos.

1. A mazda 6 egy évvel koréábbi modell mint a Honda Accord. Ergo a Honda Accord vonalait a Mazda 6 ról koppintották.
2. Én próbáltam mindkettõt, mielõtt mazda 6-ot vettem, az Accord meg sem közelíti a mazda 6-ot. Azért nem vettem. És az Accord olyan, mintha nem lenne vége. Az eleje jó, de a vége.....

mazda-auto.hu | 2006-01-31 09:35

El kell ismerni, hogy itt tényleg nem csak szokásos 50000Ft különbség van a Sedan és a Sport között, sõt a GTA Sport az említett Aero szettel többet tud! Tudomásunk szerint minden európai kétezres Mazda3 Sport Aero szettel jön ki a gyárból, viszont a Sedan-ra csak az Európában nem forgalmazott 2.3-asra szerelik fel a gyárban ! Ha valamit a gyárban szerelnek fel, akkor nem emeli úgy az árat, mintha utólag. Sajnos ez van.

berry | 2006-01-31 09:04

Bocs, hogy ide írom, de nem találtam igazán megfelelõ topicot.

Engem az érdekelne, hogy egy MAZDA3 esetében hogy lehetséges, hogy egy GTA 2.0i Sport és egy GT 2.0i sedan ugyan annyiba kerüljön. Számos optikai tuning található a GTA-n, így a két modell között szerintem 2-300 eFt különbségnek illene lennie. Esetleg a sedan-ban van valami olyan + dolog, ami a GTA árához feltolja a vételárat?

Mazda 3 | 2006-01-21 19:53

Szerintem majdnem mindegy, hogy milyen, japán vagy német csak olasz meg francia ne legyen! A renaultokat megvetem és utálom, szerintem egyiket sem rakták össze rendesen, új korában roncs mind. De az olasz autónál nem tudok elképzelni rosszabbat. A FIAT az autógyártás szégyene.

Standi | 2006-01-19 21:18

Nemmondtam, hogy jobb a Honda mint a mazda ne nyasztassatok, csak azt mondtam ez a honda civic reklám jó. Na.

mazda-auto.hu | 2006-01-19 15:26

Csak kerüljön a kezünk közé!!! :) A Honda Civic a mi tesztjeink között is megtalálható. Érdemes ezt is megnézni.

MrSpock | 2006-01-19 13:48

Mit tesznek a 6-osoddal Standi?

Standi | 2006-01-19 13:19

Ez ugyan nem mazda, hanem Honda Civic. Az új. De ez a reklám nagyon jó. Öteletes. Nézzétek meg: http://index.hu/homar/media/honda_civic_choir.swf

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó