2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-07-01 08:41 Piro részére
Még ha a +4 dl hengerűrtartalom ebben az esetben nem is okozna igazán fogyasztás növekedést, az automata váltó mindenképpen növeli azt.
Piro | 2009-06-30 20:31
Ez akkor azt jelenti, hogy az alabbi feltetelezesem erre a motortipusra is all, vagy csak az uj technologiara? (Sajnos nalunk a kezivaltos jarmuveknek igen kicsi a piacuk...)
mazda-auto.hu | 2009-06-30 08:28 Piro részére
Igen, az új Mazda3 automata 2,0i egyelőre még a "szokásos" hengerenkénti szívócső befecskendezéssel van szerelve.
Piro | 2009-06-29 16:39 mazda-auto.hu részére
Koszonom szepen a gyors tajekoztatast!
Ezek szerint az automata valtosokat a regitipusu motorral gyartjak?
mazda-auto.hu | 2009-06-29 08:53 Piro részére
Több tényező is alapot ad a logikának:
1. Javult a Hármas légellenállása.
2. Az új két liter hengerűrtartalmú benzines motor (nem az automata váltós kivitel) az MPS blokk után a második Mazda erőforrás, amely közvetlen benzin befecskendezéssel rendelkezik. Ez a rendszer pedig több részüzemmódban is takarékosabb működést biztosít, mint a "hagyományos" szívócső befecskendezés.
3. Az új 2,0i motorhoz társul az SiSS leállító-újraindító elektronika, amely városi használatban további megtakarítást eredményezhet.
Piro | 2009-06-27 09:25
Kedves Szakerto!
2008-as, 1600-os Harmasunkat szeretnenk lecserelni, 2000-es uj Harmasra.
A kerdesem az lenne, hogy valos e az a logikai kovetkeztetes, miszerint az erosebb motor nem feltetlenul eszik tobbet,ha ugyanazt a tomeget kell mozgatnia, mint a mostani, 105 pacis testverenek? Raadasul a tajekoztatokbol ugy vettem ki, hogy nemi sulycsokkenest is elertek az uj tipusnal,bar nem tudom, hogy a -11 kilo szamit-e valamit? Termeszetesen bongesztem a gyari adatokat, megis kivancsi lennek a velemenyere.
Elore is koszi a valaszt!
mazda-auto.hu | 2009-06-19 07:59 ftci81839 részére
Miért szedtünk volna szét valaha kulcsot, amikor szétszerelés nélkül hozzá lehet "tanítani" az autóhoz?
ftci81839 | 2009-06-18 21:17
Köszönöm a tanácsot de azért megpróbálnám szétszedni!!Az lenne a kérdés hogy rongálodás nélkül szét lehet szedni a kulcsot!!Elvileg abban van az emmo chip?Ugye?Ha átszerelném úgy joval olcsóbb lenne mert a szervíz nem olcsó!!
mazda-auto.hu | 2009-06-17 08:11 ftci81839 részére
Semmiképpen nem kell szétszerelni a kulcsot, be lehet tanítani a régi kulcs-kulcsok alapján. Ezt egy hivatalos szerviz meg tudja csinálni.
ftci81839 | 2009-06-17 06:33
Tisztelt Mazda autó!!
egy olyan kérdésem lenne hogy rendeltem egy bicskakulcsot a mazda 3-asommhoz és hogy az immo cihppet gondolom át kell rakni!!a kérdés az lenne hogy a chip a kulcsban van vagy a hozzá tartozó nyitóban és ha a kulcsban van akkor azt szét lehet szedni károsodás nélkül!!illetve ajánlod ezt a megoldást vagy ne szorakozzak a kulccsal!!!válaszodat előre is köszönöm!!