2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Piro | 2009-06-29 16:39 mazda-auto.hu részére

Koszonom szepen a gyors tajekoztatast!
Ezek szerint az automata valtosokat a regitipusu motorral gyartjak?

mazda-auto.hu | 2009-06-29 08:53 Piro részére

Több tényező is alapot ad a logikának:
1. Javult a Hármas légellenállása.
2. Az új két liter hengerűrtartalmú benzines motor (nem az automata váltós kivitel) az MPS blokk után a második Mazda erőforrás, amely közvetlen benzin befecskendezéssel rendelkezik. Ez a rendszer pedig több részüzemmódban is takarékosabb működést biztosít, mint a "hagyományos" szívócső befecskendezés.
3. Az új 2,0i motorhoz társul az SiSS leállító-újraindító elektronika, amely városi használatban további megtakarítást eredményezhet.

Piro | 2009-06-27 09:25

Kedves Szakerto!

2008-as, 1600-os Harmasunkat szeretnenk lecserelni, 2000-es uj Harmasra.
A kerdesem az lenne, hogy valos e az a logikai kovetkeztetes, miszerint az erosebb motor nem feltetlenul eszik tobbet,ha ugyanazt a tomeget kell mozgatnia, mint a mostani, 105 pacis testverenek? Raadasul a tajekoztatokbol ugy vettem ki, hogy nemi sulycsokkenest is elertek az uj tipusnal,bar nem tudom, hogy a -11 kilo szamit-e valamit? Termeszetesen bongesztem a gyari adatokat, megis kivancsi lennek a velemenyere.
Elore is koszi a valaszt!

mazda-auto.hu | 2009-06-19 07:59 ftci81839 részére

Miért szedtünk volna szét valaha kulcsot, amikor szétszerelés nélkül hozzá lehet "tanítani" az autóhoz?

ftci81839 | 2009-06-18 21:17

Köszönöm a tanácsot de azért megpróbálnám szétszedni!!Az lenne a kérdés hogy rongálodás nélkül szét lehet szedni a kulcsot!!Elvileg abban van az emmo chip?Ugye?Ha átszerelném úgy joval olcsóbb lenne mert a szervíz nem olcsó!!

mazda-auto.hu | 2009-06-17 08:11 ftci81839 részére

Semmiképpen nem kell szétszerelni a kulcsot, be lehet tanítani a régi kulcs-kulcsok alapján. Ezt egy hivatalos szerviz meg tudja csinálni.

ftci81839 | 2009-06-17 06:33

Tisztelt Mazda autó!!
egy olyan kérdésem lenne hogy rendeltem egy bicskakulcsot a mazda 3-asommhoz és hogy az immo cihppet gondolom át kell rakni!!a kérdés az lenne hogy a chip a kulcsban van vagy a hozzá tartozó nyitóban és ha a kulcsban van akkor azt szét lehet szedni károsodás nélkül!!illetve ajánlod ezt a megoldást vagy ne szorakozzak a kulccsal!!!válaszodat előre is köszönöm!!

tommi | 2009-06-05 19:13 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Alapvetően 1 DIN méretű rádióra gondoltam; a két DIN méretű azért árban is jóval húzósabb.

mazda-auto.hu | 2009-06-05 11:55 tommi részére

A beépítő keret attól függően, hogy 1 vagy 2 DIN méretű a fejegység, kb.: 20000 és 35000 Ft.
A kormányról vezérelhetőség lehetőségét és árát az adott fejegység márkája határozza meg. A beszerelés nagyjából 9000,-Ft. A középsugárzók gyári mérete 5x7 coll, átalakító gyűrűvel 16cm-es kerek hangszóró is beszerelhető. A magassugárzók általában bármilyen szokásos méret esetén elférnek, kivéve az extrém eseteket, pl. Focal Audiom TLR.

tommi | 2009-06-04 22:04

Hello Mazda-Autó!

Mazda3-ba a gyári fejegység helyett tennék inkább egy másik rádiót, ami kicsivel többet tud. Ha a rádió már jobb, érdemes a hangszórókat is kicserélni. A rádiót már kinéztem (kb. 100.000-120.000 HUF), a hangszórót még nem (nem tudom a méretét). Kb. mennyibe kerül egy ilyen átalakítás, úgy, hogy a kormányról vezérelhetőség megmaradjon?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó