2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Cowboy | 2009-05-03 11:48

Sziasztok!Mazda3 sport autómnak kigyulladt a motor ellenőrző lámpája. Járt már így valaki?

baranyas | 2009-05-03 11:09

Ugye nem a lendkerék kezd behalni ? Ha igen, mindig tudtam, hogy a leggyengéb láncszem az autón a PSA-Ford motor (((
Mikor szokott már alapjáraton is csilingelni és csere ?

baranyas | 2009-05-01 20:15

Egy kérdésem lenne .
Induláskor ( előre és hátra is ) vagy üresben egyesbe tételkor , majd kuplung elenged kis lejtőn ( a motor épp nem megy ) hallok egy kis csattogást . Eddig még ilyen hangot nem tapasztaltam egy autón sem .
Ez mi lehet és honnan a zörej ? Van erre tapasztalat ?
Köszönöm .

viperes | 2009-04-28 15:20

Üdv!
Egy hatalmas kérdésem lenne.Sajnos a minap fejreállítottam a mazda 3-omat.Egy bontott utastértető kellene.Az autó 4 ajtós és 2005-ös.Ha tud valaki segíteni megköszönöm.Üdv.

mazda-auto.hu | 2009-04-27 08:24 Kicsigacas részére

Nincs ilyen szerkezet az 1,6-os Mazda3-ban, de ha valójában váltani nem lehet gyorsan, akkor azt egyébként sem egy gyorsulás szabályzó okozná. Ellenőrizni kellene az olajszintet a váltóban, illetve egy szerelőnek is ki kellene próbálni az autót.

Kicsigacas | 2009-04-25 23:01

Esetleg nincs valami szabályozó beszerelve ami meggátolja a sportos gyorsulást a motor védelme érdekében? Mert ma ehez hasonló dolgot említettek nekem.

Kicsigacas | 2009-04-25 16:25

A kuplung munkahenger cseréje megtörtént 2009 március 10-én.

mazda-auto.hu | 2009-04-25 09:17 Kicsigacas részére

Cserélték már szerviz akcióban az alsó kuplung munkahengert? Ha nem, akkor valószínűleg itt az ideje. Első lépésként erre gondolnánk, így a távolból.

Kicsigacas | 2009-04-24 23:01

Tisztelt Mazda-autó!

2006 harmadik havi mazda 3 sedannal(1,6 benzines) olyan problémát észleltem, hogy intenzívebb gyorsulásnál és váltásnál mintha a kuplungot egy szívó erő visszatartaná...(olyan 4000 fordulatszám felett). Gondoltam mielőtt szakszervízhez fordulok megkérdezem, hogy ez valami problémára utal vagy netán természetes hogy nem engedi a gyors váltások elvégzését? Előre is köszönöm válaszukat.

mazda-auto.hu | 2009-04-23 12:44 Adam_K részére

Sajnáljuk a történteket, de köszönjük a tapasztalatok megosztását. Pillanatnyilag nincs használt Hármasunk, de ez a helyzet az új Mazda3 érkeztével valószínűleg változni fog.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó