2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2009-01-23 09:17 M3-2003 részére
1. A gyári utasítás alapján 120000km-enként füllel meg kell hallgatni, hogy van-e szelepcsattogás? Amennyiben van, csak akkor kell hézagot mérni és esetleg a megfelelő emelőtőkék megrendelése után hézagolni. 2. Mindenképpen le kell kötni valamelyik hangszórópárt, nincs egyéb hangkimenet. Ez legegyszerűbben az audio egység kiszerelésével kivitelezhető.
M3-2003 | 2009-01-22 15:47
T. Mazda Autó!
1. Azt olvastam itt a fórumban, hogy az 1.4 benzin motor nem hidrotőkés . Ha ez így van, mikor kell szelephézagot állítani, és mennyibe kerül?
2. Hol a legegyszerűbb megbontani az autót, hogy erősíthető AUDIO jelhez jussak (mindkét csatorna)?
Előre is köszönöm.
M3-2003 | 2009-01-20 16:44
Köszönöm a segítséget! Most már kifogástalanul működik!
mazda-auto.hu | 2009-01-20 12:36 M3-2003 részére
Gratulálunk az autóhoz! Oda kellene menni minden ajtóhoz és a helyi ablakmozgató kapcsolóval le és fel kellene húzni az ablakot úgy, hogy a végállásoknál, amikor már fel, vagy lement az üveg, még további 2 mp-ig tartani kell a gombot.
M3-2003 | 2009-01-20 10:56
T. Mazda Autó! Most vettem az első M3-amat. A vezető oldali ajtóról nem vezérelhetők a hátsó el.ablakok. A kereskedésben huzamosabb ideig nem volt akkumlátor az autóban. Minden más tökéletesen működik! Mi lehet az oka?
mazda-auto.hu | 2009-01-16 10:11 Pincsó részére
Ennyi adat ismeretében sajnos nem tudunk konkrét választ adni. Első körben mindenképpen javasolnánk egy Mazda szervizkomputeres vizsgálatot, valószínűleg van tárolt hibakód.
Pincsó | 2009-01-15 19:43
T.Mazda Auto! Az autóm induláskor rángat,nyomom a gázpedált és és mikor elveszem a peddálrol a lábam akkor venné a fordulatot és mint a "kecske"rángat.A motor nem hideg!
mazda-auto.hu | 2009-01-09 16:36 mazdasjopek részére
A szerkezet 37680,-Ft, a tárcsa 36035, a munkadíj kb 7 óra: 50000,-Ft.
Pablo Escobar | 2009-01-08 15:57
Köszönöm a választ.
Szeretném, ha jelentkezne olyan tulaj Mazda 3 1,4 van 100,000km futásteljesítménnyel. Vajon erősödött-e a kopogás? Köszi
mazda-auto.hu | 2009-01-08 14:51 Pablo Escobar részére
Valójában a Mazda hivatalos indoklása alapján a dugattyúcsere csak enyhítheti a 60 fokos hűtővízhőmérséklet alatti, 1000-es főtengelyfordulat környéki enyhe kopogást (1,4i). Szintén a gyártól eredő mondat, hogy nem okoz motorkárosodást a jelenség. Ezekből kiindulva akár konstrukciós jelenségnek is betudhatjuk, amely az örvényszelepek nyitásáig hallható. Persze más alkatrész hibás működése is okozhatja a kopogást, de ezt nyilván megvizsgálták a dugattyúcsere előtt.