2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-01-23 09:17 M3-2003 részére

1. A gyári utasítás alapján 120000km-enként füllel meg kell hallgatni, hogy van-e szelepcsattogás? Amennyiben van, csak akkor kell hézagot mérni és esetleg a megfelelő emelőtőkék megrendelése után hézagolni. 2. Mindenképpen le kell kötni valamelyik hangszórópárt, nincs egyéb hangkimenet. Ez legegyszerűbben az audio egység kiszerelésével kivitelezhető.

M3-2003 | 2009-01-22 15:47

T. Mazda Autó!
1. Azt olvastam itt a fórumban, hogy az 1.4 benzin motor nem hidrotőkés . Ha ez így van, mikor kell szelephézagot állítani, és mennyibe kerül?
2. Hol a legegyszerűbb megbontani az autót, hogy erősíthető AUDIO jelhez jussak (mindkét csatorna)?
Előre is köszönöm.

M3-2003 | 2009-01-20 16:44

Köszönöm a segítséget! Most már kifogástalanul működik!

mazda-auto.hu | 2009-01-20 12:36 M3-2003 részére

Gratulálunk az autóhoz! Oda kellene menni minden ajtóhoz és a helyi ablakmozgató kapcsolóval le és fel kellene húzni az ablakot úgy, hogy a végállásoknál, amikor már fel, vagy lement az üveg, még további 2 mp-ig tartani kell a gombot.

M3-2003 | 2009-01-20 10:56

T. Mazda Autó! Most vettem az első M3-amat. A vezető oldali ajtóról nem vezérelhetők a hátsó el.ablakok. A kereskedésben huzamosabb ideig nem volt akkumlátor az autóban. Minden más tökéletesen működik! Mi lehet az oka?

mazda-auto.hu | 2009-01-16 10:11 Pincsó részére

Ennyi adat ismeretében sajnos nem tudunk konkrét választ adni. Első körben mindenképpen javasolnánk egy Mazda szervizkomputeres vizsgálatot, valószínűleg van tárolt hibakód.

Pincsó | 2009-01-15 19:43

T.Mazda Auto! Az autóm induláskor rángat,nyomom a gázpedált és és mikor elveszem a peddálrol a lábam akkor venné a fordulatot és mint a "kecske"rángat.A motor nem hideg!

mazda-auto.hu | 2009-01-09 16:36 mazdasjopek részére

A szerkezet 37680,-Ft, a tárcsa 36035, a munkadíj kb 7 óra: 50000,-Ft.

Pablo Escobar | 2009-01-08 15:57

Köszönöm a választ.
Szeretném, ha jelentkezne olyan tulaj Mazda 3 1,4 van 100,000km futásteljesítménnyel. Vajon erősödött-e a kopogás? Köszi

mazda-auto.hu | 2009-01-08 14:51 Pablo Escobar részére

Valójában a Mazda hivatalos indoklása alapján a dugattyúcsere csak enyhítheti a 60 fokos hűtővízhőmérséklet alatti, 1000-es főtengelyfordulat környéki enyhe kopogást (1,4i). Szintén a gyártól eredő mondat, hogy nem okoz motorkárosodást a jelenség. Ezekből kiindulva akár konstrukciós jelenségnek is betudhatjuk, amely az örvényszelepek nyitásáig hallható. Persze más alkatrész hibás működése is okozhatja a kopogást, de ezt nyilván megvizsgálták a dugattyúcsere előtt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó