2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


M3-2003 | 2009-01-22 15:47

T. Mazda Autó!
1. Azt olvastam itt a fórumban, hogy az 1.4 benzin motor nem hidrotőkés . Ha ez így van, mikor kell szelephézagot állítani, és mennyibe kerül?
2. Hol a legegyszerűbb megbontani az autót, hogy erősíthető AUDIO jelhez jussak (mindkét csatorna)?
Előre is köszönöm.

M3-2003 | 2009-01-20 16:44

Köszönöm a segítséget! Most már kifogástalanul működik!

mazda-auto.hu | 2009-01-20 12:36 M3-2003 részére

Gratulálunk az autóhoz! Oda kellene menni minden ajtóhoz és a helyi ablakmozgató kapcsolóval le és fel kellene húzni az ablakot úgy, hogy a végállásoknál, amikor már fel, vagy lement az üveg, még további 2 mp-ig tartani kell a gombot.

M3-2003 | 2009-01-20 10:56

T. Mazda Autó! Most vettem az első M3-amat. A vezető oldali ajtóról nem vezérelhetők a hátsó el.ablakok. A kereskedésben huzamosabb ideig nem volt akkumlátor az autóban. Minden más tökéletesen működik! Mi lehet az oka?

mazda-auto.hu | 2009-01-16 10:11 Pincsó részére

Ennyi adat ismeretében sajnos nem tudunk konkrét választ adni. Első körben mindenképpen javasolnánk egy Mazda szervizkomputeres vizsgálatot, valószínűleg van tárolt hibakód.

Pincsó | 2009-01-15 19:43

T.Mazda Auto! Az autóm induláskor rángat,nyomom a gázpedált és és mikor elveszem a peddálrol a lábam akkor venné a fordulatot és mint a "kecske"rángat.A motor nem hideg!

mazda-auto.hu | 2009-01-09 16:36 mazdasjopek részére

A szerkezet 37680,-Ft, a tárcsa 36035, a munkadíj kb 7 óra: 50000,-Ft.

Pablo Escobar | 2009-01-08 15:57

Köszönöm a választ.
Szeretném, ha jelentkezne olyan tulaj Mazda 3 1,4 van 100,000km futásteljesítménnyel. Vajon erősödött-e a kopogás? Köszi

mazda-auto.hu | 2009-01-08 14:51 Pablo Escobar részére

Valójában a Mazda hivatalos indoklása alapján a dugattyúcsere csak enyhítheti a 60 fokos hűtővízhőmérséklet alatti, 1000-es főtengelyfordulat környéki enyhe kopogást (1,4i). Szintén a gyártól eredő mondat, hogy nem okoz motorkárosodást a jelenség. Ezekből kiindulva akár konstrukciós jelenségnek is betudhatjuk, amely az örvényszelepek nyitásáig hallható. Persze más alkatrész hibás működése is okozhatja a kopogást, de ezt nyilván megvizsgálták a dugattyúcsere előtt.

mazdasjopek | 2009-01-08 14:50

Sziasztok!
Köszönöm a választ a kinyomócsapággyal kapcsolatban.
Szeretném megkérdezni mazda3 komplett kuplungszett csere alkatrész és munkadíj költségét.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó