2025. Január 14. Kedd - Bódog
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Új Mazda3, okostelefon, web...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
NyemaSanya | 2008-07-13 12:54 mazda-auto.hu részére
Kedves Mazda-Auto.hu!
Úgy tűnik, nemsokára tulajdonosa leszek egy 2002-es 1.6-s 323F-nek. Sajnos a szervízkönyvet elfelejtettem megkérdezni, de bízom benne, lesz hozzá. Mivel már most tudom, egy-két dolgot majd be kell szereznem hozzá (pl. téli gumi felnivel), gondoltam utánanézek a neten az elérhető információknak. Így jutottam el ide :-).
Hasznos ez a fórum... Néhány párbeszédet kapásból elolvastam, pl. a szervízigényről.
Ami így elsőre is már eléggé zavar, hogy a mindenféle 323-hoz kapcsolódó hozzászólás egy kupacban van. Nem lehetne bizonyos témakörök szerint alábontani, pl. motor, karosszéria, gumik, klíma, elektronika, autóhifi, egyéb, stb? Akkor sokkal áttekinthetőbb lenne a fórum, és könnyebben és gyorsabban megtalálhatóak azok a dolgok, amik épp érdeklik az embert.
Üdvözlettel:
Nyemcsok Sándor
mazda-auto.hu | 2008-07-12 09:15 wolfiria részére
1. A szíj lazának tűnik. 2. A történet vérfagyasztó és egyben tanulságos!
wolfiria | 2008-07-11 20:42
ja és egy jó tanács mindenkinek időnként nézzétek meg a kerékcsavarokat mert "nagy magyar útjaink" a mélyszántáshoz hasonlóan rázzák szét a kerekeket is,pont ma reggel esett meg velem, hogy emelkedőn mentem a kocsival, mikoron ütemes kopogás ütötte meg a fülemet,tak-tak-tak, egyre hangosabban, és rázott a verda mint a bolond, na ,mondom defekt, bekanyarodtam az első utcába, kiszállunk semmi az össz kerék egyben, miután a dísztárcsát levettem akkor derült ki hogy két csavarom a négyből úgy döntött hogy letekeredik, visszahúztam őket mint az állat, és kész volt hogy ha a gödöllői lejtőn kilónán elszáll a kerék, akkor mi lett volna azt próbáltam nem is átgondolni...., ergo legalább néha éremes behúzni a szervízbe, hogy pár ezer forintért átnézzék a dolgokat, és nyomatékkulcsal rendesen meghúzzanak mindent amit kell, amíg egy darabban vagyunk....
wolfiria | 2008-07-11 20:33
üdv mindenkinek
megint én vagyok, ismét kérdésem lenne, leszedtem a vezérműszíj borítást, és azt tapasztaltam, hogy simán be tudom nyomkodni kb 1-1.5cm re, nem laza ez kicsit?bordásszíj persze de azért mégis, a 626osomon feszült mint az atom, vagy ez a 323 as nál normális?vagy feszítőgörgőcsere lessz?
wolfiria | 2008-07-11 20:32
üdv mindenkinek
megint én vagyok, ismét kérdésem lenne, leszedtem a vezérműszíj borítást, és azt tapasztaltam, hogy simán be tudom nyomkodni kb 1-1.5cm re, nem laza ez kicsit?bordásszíj persze de azért mégis, a 626osomon feszült mint az atom, vagy ez a 323 as nál normális?vagy feszítőgörgőcsere lessz?
mazda-auto.hu | 2008-07-11 11:56 yellowcard részére
Nem gondoljuk, hogy a lakkozás megoldást jelent. Valójában nem tudjuk, hogy az üvegek cseréje nélkül lehet-e "tompítani" a problémát.
yellowcard | 2008-07-11 11:37
Az első ablakaimat políroztattam, de bemattult az üveg...
Lehet ezzel kezdeni valamit? vmi lakk, vagy fóliázás? vagy újat kell vennem?
wolfiria | 2008-07-09 19:20
persze ez mind utángyártott, ami nem gyári minőség
ha valaki rendesen akarja megcsinálni,akkor érdemes szakember tanácsát is kikérni az alkatrész javaslatra
wolfiria | 2008-07-09 19:17
köszönöm mazda auto, teljesen reális a válasz, pont ma voltam átiratni az autót, és közben benéztem a birnerbe tehát 18775ft féltengely csukló/1925 légszűrő/1000ftolajszűrő/7760ft első fékbetét/4000ft 4db NGK gyertya(hátha másnak ez is segítség)
mazda-auto.hu | 2008-07-08 16:16 wolfiria részére
Az utángyártott féltengely csukló 20000Ft körül van. A gyári ennek a négyszerese. A gyári levegőszűrő 5250,-Ft.