2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lalito | 2008-07-06 18:15

T.Mazda Autó!
323BJ-m van, 2002es.
Futómű zaj ügyben érdeklődnék:-)
Nem tudom mi lehet olyan hangos..130nál hallkabb az autó mint 60km/h nál.A motor nem lehet szerintem mert ha kiveszem üresbe a zaj megmarad.olyan"busz"hangja van.Gondoltam futómű beállításra is mert első lengéscsillapító csere volt kb.1éve illetve nemrégen bal első stab.rúd csere is volt.
Olyan mint a "centrifuga".Kisebb fordulaton még zajosabb mint mikor 1000en pörög. Az autó is 2000en hangosabb mint mikor 4000en pörög.
Köszi a választ.

Vutasi | 2008-06-18 11:21

A TCS az a kipörgésgátló igaz? Máshol ASR betűhármassal jelölve... Vagy valami egyéb dolgot jelent?

Vutasi | 2008-06-16 10:42 mazda-auto.hu részére

Értem. Akkor minél hamarabb el kell jutnom Önökhöz. Köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2008-06-16 08:14 Vutasi részére

Egyedi hiba. Elképzelhető, hogy egy panel össze van égve valahol, mondjuk például a műszerfalban. Az is elképzelhető, hogy valahol rossz a testelés.

Vutasi | 2008-06-13 23:17

Kedves mazda-auto!

Ma megvolt az első éjszakai túrám a kocsival. Sajnos tovább bővült a hibalista. Viszont ez a hiba lehet hogy összefüggésben van a duda ill. bal eslő hangszóró ill. hifi kormány távvezérlő nem működésével kapcsolatosan.

Következő a történet: tompított bekapcsolásakor elkezd világítani a műszerfalvilágítás fain. Köv. pillanatban elment. És csak 15 km múlva többszöri próbálkozásra jött vissza (otthon kapcsolgattam újra le fel), majd ujra elment és nem jött vissza. Mint utóbb kiderült, a hátsó világítást is vitte magával, tehát az sincs. Eddig nappal volt használva, lehetséges, hogy régóta fennáll a hiba. Amikor megvettem még volt hátsó helyzetjelző, az biztos. Az összes kis (késes 2 cm-es bizotsítékot kiszedtem (a motortérben is ill. a vezető lábánál lévőt is) és látszólag mindegyik sértetlen (nincs elszakadva). Létezik, hogy valamelyik nagyobb fekete műanyag alatti biztosíték a ludas??

Összesen elektronikai dolog ami nincs: duda, távvezérlő, balelső hangszóró (hátsó ajtókban nincsenek mint kiderült), Műszerfal és középkonzol világítás, hátsó világítás, sípoló hang az öv be nem kötésre (ennek is kellene lennie szerintem), sípoló hang az rajta felejtett világítás miatt (egyszer hallottam, de aztán nem, az ajtó nyitás érzékelők jók..). Valami ötlet???

Ez nem várhat addig amig eljutok önökhöz, mert a rendőrök egy zsíros csekkel jutalmaznk meg a hátsó világítás hiánya miatt ha meglátják az tuti...

mazda-auto.hu | 2008-06-12 17:18 mazda-auto.hu részére

Esetleg jövő héten rá tudunk kérdezni, hogy van-e "elfekvő" készleten, de akkor is 280e Ft körül van.

mazda-auto.hu | 2008-06-12 17:16 karesz83 részére

Lehetséges. Például nálunk, de csak a gyárival klíma szettel foglalkozunk, ami körülbelül 380-400000,- Ft.

karesz83 | 2008-06-10 21:04

Tisztelt Mazda-Auto

Érdeklödni szeretnék, hogy '94-es 323-as autoba, már a 16V-s 1324ccm lehetséges-e klima beszerelése?
Ha igen akkor hol?

Előre is köszönöm
Karesz

Lalito | 2008-06-10 06:05 Vutasi részére

Ha ez segít valamit, nekem 2002 323 1.6iTE-m van, és nekem az első lengéscsillapítók folytak tehát cserélni kellett mindkettőt.Meg a bal eleje "lötyögött, kopogott".Az meg a stabilizátor rúd volt.
Tehát ennyi.
Címem:alla@chello.hu
ha valami gond még felmerül:-)
Ui.:amúgy meg lehet hogy a lengéscsillapító kopog.

Vutasi | 2008-06-09 21:45 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy a motorolajat "veri" ki, ha a Full fölött van a szint?

Érik a szervíz, érik...

UI: Amikor tudsz majd válaszolsz. Úgyis az lesz a fontosabb, hogy megjavítsátok.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó