2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-12-04 13:56 mazda részére

 Szinte biztosan nem gyári riasztó. Egy segítővel próbáld meg ezt a következőket:

 

Nyisd ki a motorháztetőt! A segítő nyomja le a motorháztető kapcsolót ( valahol a zárhídon szokták elhelyezni), és tartsa lenyomva. Zárd be az ajtókat. Vedd le az akku negatív saruját, majd kb. 5 mp múlva tedd vissza. (A segítő még mindig tartja a kapcsolót. ) Nyisd ki a vezető oldali ajtónál az ajtókat. Az ajtók nyitása után a segítő elengedheti a kapcsolót. Talán ezek után jó lesz.

mazda | 2014-12-04 11:54 mazda-auto.hu részére

 es mivel szeretned hogy igazoljam???? vagy hogyan???? barmilyen megoldas erdekelne!!!! mert szombaton vinnem kellene vizsgaztatni es ha nem tudom csak tobb honap mulva kapnek uj idopontot. irorszagban elek es itt sajna igy mukodnek a dolgok de vizsga nelkul ha elkap a rendor azonnal elviszik es nincs szarakodas.

mazda-auto.hu | 2014-12-04 08:45 mazda részére

 Biztonsági okoból nem adhatok tippeket, csak ha igazolni tudod, hogy tiéd az autó. varga@mazda-auto.hu

mazda | 2014-12-03 22:40

sziasztok.nemreg vettem 2002 mazda 323 beleszaladtam 1 olyan problemaba anyos oldalrol nyitotam ki az ajtot nem mukodott a central es nem villant az elekedas jelzo de megszolalt a riaszto es azota nem tudom beinditani. elotte mindig a vezeto oldalrol nyitotam mukodott a central es villant az elakadas jelzo de mindig indult.nem kaptam hozza riaszto nyomogombot felhivtam a volt tulajt es azt mondta o se kapott hozza. semifele utolag beszerelt riasztot nem talaltam csak valami gyari riasztotbenne. segitsegetekett elore is koszonom szepen.

spliffmuffin | 2014-12-01 12:00 Juhasz89 részére

 Úgy tudom az enyém gyári. Összesen a kettő darab volt 20.000 Ft.

Juhasz89 | 2014-11-28 07:36 spliffmuffin részére

 Külön csak gyári van vagy létezik utángyártott is? Nem nagyon találok ezekről semmit.

spliffmuffin | 2014-11-27 20:42 Juhasz89 részére

 Én külön tudtam beszerezni. Gumi alátét már volt benne alapból. 

Juhasz89 | 2014-11-27 09:09 spliffmuffin részére

 Köszönöm a választ, nekem a szerelő teleszkópcserét javasolt. Ezt a felső rugótányért be lehet külön szerezni valahonnan? Vagy ez a toronyszilenttel azonos?

spliffmuffin | 2014-11-23 22:06 Juhasz89 részére

 Nekem a felső rugótányér és az a görbített alátét cseréje megszüntette a kopogást. 

 

gerendás115 | 2014-11-23 21:31 pusi65 részére

 Elfogadom a tényt, néha a ködlámpa többet ér csak saját maga, mint a tompított fényszóróval. A másik autómon külön volt bekötve és át kötöttem a "KRESZ" szerint....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó