2024. December 22. - Zéno
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 15:12 yanpec részére
Meg kell keresni hol megy el a test, de ezt egy villamossági szerelő ki tudja mérni.
yanpec | 2017-12-17 20:58
Tsztelt mazda-auto.hu
Valami oknál fogva, nem világít a tompított fényszóró(egyik sem). Biztosítékok rendben, a fényszórókapcsoló kapcsolja a relét, hallom a kattanást. Ha az izzót kiveszem a lámpatestből és testre rakom világít. Tehát testet nem kap.
Van esetleg ötlete hol keressem a hibát?
Üdv:yanpec
yanpec | 2017-12-17 20:49
Tisztelt mazda-auto.hu
Ma indultam volna 2007s 6-s 2.0 disel sportkombimmal, de nem világít a tompított fényszóró. Izzók jók, ha kiveszem a foglalatból és testhez érintem világít. Ezen kívül minden fényszóró működik, a biztosítékok rendben vannak. Ha a világításkapcsolót a tompítottra rakom hallom, hogy kapcsol a relé.
Van esetleg ötlete, mi lehet vele a gond?
Előre is köszönöm
anubis | 2016-10-03 10:56 kovjose részére
szia, hát nekem egy ford motoros mazdám van, de az egy fos. most van teljes motorgenerálon. még a dugattyúkat is cserélnem kellett. a ford motornál alap, hogy 130e km körül elfogynak a gyűrűk a dugattyúról. erre figyelj.
egyébként én is benzines párti vagyok.
kovjose | 2016-07-18 15:35
Kedves Mazda-autó és Fórumozok!
Lehetőségem nyílna egy Mazda 6 Sport 2.0 Te (155 Le, 2012/6 havi) megvásárlására.
Futott km. 150 ezer km. Vezetett szervizkönyves, leinformált és itthoni.
Mivel eddig szinte csak Skodáim és Volkswagenjeim voltak, elérkezettnek látom az időt, hogy lépjek egy szintet, és megadjam a lehetőséget a japán acéloknak is. Mivel Mazda terén semmiféle tapasztalatom nincs, viszont több oldalról is meghallgattam Mazda 6 tulajdonosokat, sokuk felszisszen, amikor megemlítem, hogy én benzinest szeretnék, csodálkoznak, hogy nem dízelt. Szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy mire kell odafigyelni a Mazdáknál, mik a sarkallatos pontjai. Értem ez alatt a vezérlés csere, kuplung szerkezet csere periódusát. Milyen olajcsere intervallumot érdemes betartani ennyit futott járműnél, stb.
Menniyre megbízható a Mazda 6. Ez a 2.0 Te motor milyen? Vannak e tipushibái?
Hallottam, hogy vannak Mazdákban Ford által gyártott motorok is (1.8, 2.0). Ebben lévőt ki gyártja (MZR 2.0 DISI), ez eredeti japán?
Válaszitokat előre is köszönöm.
pusi65 | 2016-06-29 12:00 kovacsn részére
Szia. Sajnos anno rossz út okozta ütés miatt hasonló problémával kínlodtam. Fiatal volt az autó. Többször, több helyen is lett lézeres kütyüvel állítva. Hiába. Érdekes momentum, hogy az előző állításhoz képest mindig “na most jól beállították”. Nagyon bosszantott, hogy fizetek és semmi javulás. Az összes alkatrész jó állapotban volt. Bedühödtem és csináltam magam egy keretet, rajta párhuzam, 0.2 es horgászdamil, egy tolómérő, filléres számológép, hogy agytorna helyett csak pötyögjek. Csupa nevetséges ? megoldás egy többmilliós lézer-kütyüs műszerezettségű szerviz szemében… de! : Beállítottam magam. Na azóta jó. Most közel 150 ezer van benne, semmit sem cseréltem, továbbra is hibátlan. Nem gondolom, hogy rossz a konstrukció, sőt! Azt viszont érzem, hogy a bizonyos elfogadott ± 2 mm összetartás hibatűrés egy első futóműnél kicsit tág határ. Legalábbis én a kormányon megérzem ezen a 2004-es 6-oson, de máson is. Nehéz olyan szervizt találni, ahol szakértelem és pontos műszer egyszerre található. Egyébként már unásig sokszor említettem példaként a kerék-kiegyensúlyozási sztorimat, ami azzal végződött, hogy saját géppel magam csinálom. Érdekes, azóta úgy fut minden autóm, mintha légpárnán suhanna… :) Szóval ne add fel, ha a futóműben nincs kopott elem, nem volt komoly törése, akkor szinte biztosan az állítás a hibás! Természetesen mind a 4 keréknek passzolni kell egymással.
mazda-auto.hu2 | 2016-06-29 11:10 kovacsn részére
Nem mondanám, hogy tipushiba, de már mi is találkoztunk többször ilyen problémával, és csak az esetek 50%-ban tudtuk megszüntetni teljesen. Maga a javítás + futómű állítás, durván nettó 10.000.-Ft, de nem ígérhetjük biztosra, hogy teljesen jó lesz.
kovacsn | 2016-06-28 19:17
Sziasztok. Úgy hallottam, 2004 előtti Mazda 6-osoknál típushiba a jobbrahúzás – ezt csinálja az enyém is, gyorsításnál/fékezésnél nagyon, egyébként kicsit (de ahhoz pont eléggé, hogy 200 km autópályázásnál már kellemetlen legyen). Lehet ezt valahogyan orvosolni?
Köszi
pusi65 | 2014-11-24 15:23 Kacat részére
Benzinest, bármelyik motorral. Km 300 ezerig mindegy, csak jó állapotban legyen, alaposan karbantartott és olyan szaki legyen veletek a tesztnél, aki valóban ért hozzá és valóban az érdekeiteket képviseli. Mint egy jó ügyvéd :) Dízelesnél pillanat alatt rámehet pluszban 0.5 -1.5 mil. és ez nem vicc! Használt modern dízelt csak totál leinformálható, dízelt jól vezetni tudó! rokontól, baráttól végy de még akkor is érhet sajnos meglepetés.
Kacat | 2014-11-24 10:00
Kedves Fórumozók!
Segitséget illetve tanácsot szeretnék kérni tőletek. Apummal szeretnénk egy 2002-2003 évjárat körüli Mazda 6 kombi dízel autót vásárolni. Számunkra teljesen ismeretlen sajnos az auto. Melyik tipusú dízel motort szabad megvenni illetve melyik megbízhatóbb. Mire ügyeljünk vásárláskor? Mindennapi használatra szánjuk de nem hosszútávú utakra inkább csak városi illetve kb 100km-es körzetben járkálunk. Segítségeteket előre is köszönöm