2025. Április 2. Szerda - Áron
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mozgásban a Mazda5 hibrid.
Áldott Karácsonyt, Boldog Új Évet!
RX-8 tuning szabályok nélkül.
MAZDA SHINARI.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
KissJózsef | 2010-01-25 12:49
Elég miniatűr lehet az a szűrő, mert kiszedtük a pumpát és nem igazán láttuk.
Én is úgy gondolom, hogy felnimérettől csak a terhelés függ..
Mennybe kerül önöknél egy ilyen láncfeszítő?
mazda-auto.hu | 2010-01-25 10:52 KissJózsef részére
Láncos a vezérlése a benzines Mazda6 motoroknak. A motorból jövő zaj (főleg a vezérlés zaja) nem függhet a felnimérettől.
A tankban található üzemanyag pumpának van egy cserélhető szűrője, de nincs intervallumhoz kötve előírva a cseréje.
KissJózsef | 2010-01-25 09:39
U.i.: Végre van valakitől megkérdezzem, aki igazi mazdás : Tényleg nincs üzemanyagszűrő ebben a típusban?
Eddig 4ből 3 szerelő elhervadt amikor kerestük, de nem találta :) Kiszedtük az ac-t is, mindenfelől néztük de nincs meg. Ha tényleg így van, mi volt az oka amiért kihagyták?
Az utángyártott alkatrészekkel foglalkozó cégek progrmjai hozzák ugyan, de az a diesel-é. És a könyvében is csak a dieselhez hoz hozzá.
Létezik, hogy japánban minden kutas korrekt, és csak minőségi üzemanyag van?!
KissJózsef | 2010-01-25 09:07
Tiszteletem!
Hasonló problémám van, mint sollag-nak!
A különbség annyi, hoy nekem 1.8as benzinesem van. Jól tudom, hogy a benzinesnek láncos a vezérlésle? Mert a Mazda Fousnál azt mondták, hogy valószínűleg a vezérműlánc feszítő adja ki ezt a hangot!
Ti mit szóltok ehhez?
Az már biztos, hogy 15ös kerékkel nem csinálja, de ha rá kerül a 17es és megkapja a terhelést, 1600 és 1800 as fordulatszám környékén zörgő hang jön elölről!
Előre isöszi a választ!
mazda-auto.hu | 2009-12-17 12:01 sollag részére
Nincsenek bevált sémák erre a dologra, ezért lehetetlen még használható tippet is adni így a távolból.
sollag | 2009-12-17 11:13
Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy a 143 LE motor van benne.
sollag | 2009-12-17 11:07
Sziasztok!
Sokáig csak olvasgattam a hozzászólásokat, nagyon érdekesek és hasznosak! Sajnos eljött az a pont, amikor tanácstalan vagyok a saját 6osommal kapcsolatban. Az áldozat 2007es DPF dízel 59000 km-rel. Eddig semmi komoly gondom nem volt az autóval. A mostani is leginkább csak idegesít (hogy vmi komolyabb probléma előjele). A motorból kb 1800 és 3000 fordulat között zörgő hangot hallani felnyitott motorháztetőnél ill enyhe motorfékes állapotban 1600-1800 fordulat között menet közben is. A legutóbbi szervízlátogatásnál egy, a főtengelyen lévő vmilyen jeladó tárcsa csavarjait húzták meg, bár nem voltak meglazulva. (Azért erre gyanakodtak, mert eddig ilyen jellegű problémával találkoztak) Amúgy sajnos nem lehet meghatározni a hang forrását. Nem is mindíg jelentkezik, eddig nem tudtam hideg vagy meleg motorhoz sem kötni. Mivel az ország nyugati felében lakom, egyelőre nem tervezek látogatást Békéscsabára. Tudom nem nagyon lehet emailben egy zörgő hangot leírni, inkább ötleteket várok, a hang forrását illetően.
Előre is köszi: sollag
UI hogy ilyet is megosszak: Soha nem volt problémám a DPF-fel (kop-kop-kop :) )
mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:33 N.I. részére
Amennyiben garanciális a Mazda6, és nem állapítható meg külsérelmi nyom a kormányzáshoz tartozó alkatrészeken, akkor térítésmentes. A többire a másik fórumban már válaszoltam.
N.I. | 2009-09-17 13:11
Hello !
2008 as régi kasztnis M6 ról lenne szó. ( 2,0 diesel )
- kb.40 e km van a kocsiba és a kuplungja nagyon kemény ( nehéz benyomni a pedált ) ez szériajelenség vagy munkahengerprobléma ? ha igen aakor ez garis javítás ?
- valamint a kormánylötyögés ( ez garis vagy a munkadíjjat kifizettetik velem ? )
köszi az infót előre is
mazda-auto.hu | 2009-08-12 11:27 ammerunia részére
Mint már az előzőekben írtam, a töltés mértéke nem függ az akkumlátortól. Pl.: meg lehet méri mennyire tartja a töltöttségét, mennyire veszi a töltést?