2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-11-26 10:38

twisty - A szögállás érzékelõ 27654,-Ft, amennyiben azzal van probléma.

Oszi | 2007-11-26 01:15

A mienken lathattal,mazda 3 MPS antenne szar van rajta ami lenyegesen rovidebb a 6-osenal.Ezen kivul meg vehetsz utangyartott kromozot es eloxalt szarakat mindenfele mertben.

steini | 2007-11-26 01:04

Hali! Hallot már valaki olyan antennáról ami rövidebb a gyárinál (kis pöcök)? Valahol láttam ilyet 6-oson,de már nem emlékszem hogy hol...

Oszi | 2007-11-26 00:00

Szerintem semmi nincs benne ami hulyeseg lehetne :)

pierke | 2007-11-25 21:17

ja igen újfent köszönöm mazdaautonak és oszinak hogy válaszolgatnak itt a hülye kérdéseimre :DDD

pierke | 2007-11-25 21:15

nem oszi félreérted. haladok szépen mondjuk 40-nel 3-asban, kinyomom a kuplungut, kapcsolom a 4-est, szépen visszaengedem a kuplungot. közben kezem végig rajta a sebváltón. amikor összeérnek a dolgok, akkor egy picit rángat a sebváltó és csak ezután kerül vissza a `helyére`. tapasztaltam már ugyanilyet széthajtott poloban, megane-ben is. :(

Oszi | 2007-11-25 21:03

msn-t nem hasznalom,viszont a skype-ot igen.Mazda-auto nem csinaltok egy skype elerhetoseget???mar egy csomo cegnek van es azon is lehet oket hivni es esetleg segitseget kerni.

Oszi | 2007-11-25 21:01

marmint mikor hirtelen gazt adsz???akkor mozdulhat mivel osszevan kotve a valtoval es az a motorral es hirtelen gazadasra mozdulhat.

pierke | 2007-11-25 20:32

mármint tehát 3-asból felváltok 4-esbe és helyére megy, de még ugrik egy kicsit...

pierke | 2007-11-25 20:29

oszi lassan itt az ideje hogy msnen beszéljünk :D
egy kérdés, szerintetek normális hogy egy bejáratós autón a 4esben, fokozatos kuplungfelengedés után még rángat egyet a sebváltó? kb 8-10éves többszázezerkm-es autók szoktak ilyet produkálni... :S

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó