2025. Február 13. Csütörtök - Ella, Linda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vitez72 | 2010-11-02 13:24

Bocsánat mazda 6 CD TE,az autóm jelzése

Vitez72 | 2010-11-02 13:20

Sziasztok!
Van egy mazda 6 2.0 CF TE kombim 12500 km van benne. Olyan problémám van vele, hogy 3000-res fordulaton húzatva füstöl az autó.Persze csak hirtelen kigyositásokor. Motordiagnosztikán két hónapja voltam vele,ott minden a gyári értékeken belül volt.Tudna valaki valami tippel szolgálni,mit is nézessek meg rajta!Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-11-02 10:34 dpf_killer részére

Egy biztos, nagymértékben befolyásolja a hengerekben az égés minőségét, így az emissziós összetételt is az üzemanyag minősége. Másrészről pedig mint már korábban írtam egyszer, kis túlzással kész csoda, hogy a közös nyomócsöves dízelek ultra precíziós alkatrészei a legtöbb fajta körülmény esetén is működnek hosszú távon. A kérdés persze marad, melyik üzemanyag mennyivel minőségibb a másiknál.

Lator69 | 2010-11-02 08:52 DOXA részére

DOXA!

Azért elárulhatnád, mennyivel nőtt a regenerálások közötti kilométer.
Köszi!

dpf_killer | 2010-11-01 20:51 man200 részére

Mindenekelőtt leszögezném hogy a "blue diesel" már régen nem kapható, helyette "diesel tech" a nafta neve, én ez utóbbit tankolom általában, csak a magam nevében tudok nyilatkozni, és biztosaan százmillión fogják állítani ellenkezőjét, és hogy ez hülyeség, de mikor ezt tankolom akkor: halkabb a motor, "simább a járássa", érezhető min. fokú teljesítménynövekedés, fogyasztás csökkent, DPF problémám azóta nem volt... hangsúlyozom subjektív, valószínű placebo effektus is hozzájárul..

DOXA | 2010-10-31 11:23 IMGM6 részére

Én a praktikerflitteres 6osomba kétszer fulltank a magyar kút kénmenteséből, és bizonyítottan megnőtt a két regenerálás közötti kilométer,így a fogyasztásban egy negatív tendencia is jelentkezett. Most az a kérdés, hogy a magasabb üa.ár hogy befolyásolja az üzemeltetési költséget.
NEM KÉRDÉS! DRÁGÁBB! :)DOXA

Tom68 | 2010-10-30 22:37

Sziasztok!
Szeretném kérdezni Mazda szakértőktől, hogy volt már másnak is gondja. 1700-1800 fordulaton, általában 3.sebességi fokozatban megtorpan,ránt. Mazda szakszervíz ajánlásával tettem bele Protec szeleptisztító adalékot. Valamivel jobb, de nem az igazi. Mit javasoltok? Előre is köszönöm a válaszokat.

IMGM6 | 2010-10-30 13:50 man200 részére

Általában teljesen felesleges pénzkidobás bármelyik "prémium" üzemanyag használata

auto-alkatresz.eu | 2010-10-29 21:26

Mazda 6 Dízelhez gyári új porlasztó eladó. Cikkszám: RF7J-13-H50 Ára: 100.000 Ft
Tel: +3620 8511356

man200 | 2010-10-28 21:19

ÜDV. Mindenkinek.
Érdeklődnék, Agip blue diesellel van valakinek tapasztalata? Érdemes ezt tankolni télen nyáron?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó