2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda logó történelem.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda5 2,0 DISI teszt
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-05-03 08:31 gabor86 részére
Az alapjárati teljesítmény természetesen korlátok közé szorítja a motor terhelhetőségét. Elképzelhető, hogy a kettős tömegű lendkerékkel, a kuplung szerkezet elemeivel már van probléma, de más is okozhat ilyen jelenséget.
gabor86 | 2010-05-03 06:18
Segítség!Mazda 6 2004 dízel sportkombim van az alábbi hibákat tapasztaltam:alapjáraton emelkedőn gáz hozzáadása nélkül megfullad a motor (ez természetes?)Nemrég jelentkezett egy olyan hiba, hogy kigyorsításnál 2300-as fordulat felett a kocsi elkezd rángatni ill. nem úgy meg ahogy kellene.Mi lehet a hiba??Kérem segítsetek!A kuplungja is iszonyatosan kemény, de nem csúszik és jól is működik, 150 000 km van a kocsiba.A választ előre is köszönöm!
SunSilver | 2010-05-02 19:27 Mazsi részére
Mint ahogy Oszi irta, a segitség a Te kezedben van!! Irány a szerviz, hiszen nem véletlenül jeleznek vissza.Hogy nem okoznak jelenleg gondot, az ne legyen számodra megnyugtató.Nekim is égett a sárga lámpa, és az Egr szelepnél kontakt hiba volt, meg jo néhány rövid csövecske volt elöregedve.Ugy , hogy a Te autód, de megérdemli a gondos gazdit!!!!:-))
Oszi | 2010-05-01 21:38 Mazsi részére
a valasz nagyon egyszeru :) valami nem jo es irany egy markaszerviz ahol kiolvassak,hogy mi a hiba,de szerintem ezt kerdezned sem kellet volna!Sajnos nem disznek epitettek be egyik lampat sem.Ha akkusarut leveszed azzal torlod a tarolt hibat es mivel tovabbra is fent all a hiba ezert ujra visszairja es termeszetesen nem az akkusaru levetellel kell orvosolni a hibat!
Mazsi | 2010-05-01 07:27
Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.
Mazsi | 2010-05-01 07:26
Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.
Mazsi | 2010-05-01 07:26
Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.
mazda-auto.hu | 2010-04-30 15:46
...és a gyártók sem egyformák.
Oszi | 2010-04-30 12:59 enola részére
nagyker kedvezmeny,kisker kedvezmeny,beszállító,hány kézen megy keresztűl mire a felhasználóhoz kerűl,milyen árrésel dolgoznak stb :)
tőlem nagy kedvezménnyel lett volna.Mazda-autóék mint márkaszerviz ,de tölük is katál volna kedvezményt stb.
vw-audi baromi sokat adnak el igy a gyártás költsége is csökken
enola | 2010-04-30 08:46 Oszi részére
Kösz, Oszi - 30-ért kaptam INÁ-t, sürgős megoldás kellett. Amúgy megmagyarázhatná valaki, hogy ugyanaz a sz_r miért kerül pl Oszinál 25-be, a Lángnál majdnem 80-ba(!)az e-bayen meg miért látom 29 euróért. És miért kerül az AUDI-é 12-be (a gyári). Szóval?