2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tranyos | 2010-05-04 00:10 Fecó részére

Rendben, érdekel. Privátban kereslek.
Üdv!

Fecó | 2010-05-03 23:51 Anonymous részére

Fecó vagyok és nem Anonymous.

Anonymous | 2010-05-03 23:24 tranyos részére Hozzászólás szerkesztése

Üdv.
Köszi Tranyos.
Kell viheted,hátha megelőzhető az ismét villogás.
Biztos jó tiédhez ez a Kuberl V-CR
Denso doboz.Én a Powertuningtól vettem,direkt ehhez DPF-hez,de emlékeim szerint Ő honlapukon minden díesel M6-M5-M3-1.6_hoz,legyen az 136/120/121/110/143/,még a 2.2 185LE-hez is ezt adják ők.Viszont M3-hoz háromfélét,ezt és valami Siemens PT-boxokat.Most a powernél 114000 áfásan.
Nekem 2éve 90pézért hozta a poweros srác,(feléért odaadom/nám).Igazán nem sokat mentem vele.
Azt tudom,egy Pesti ismerősöm 2007 F/L M6 kombijában is ez van,és neki ezzel semmi gondja,(de viszont Ő hosszan is megy vele).Egyébként egyidőben,és ugyanattól a powerostól vettük.

Most este voltam a poweros srácnál,(Dabason),törölte a hibajelet,(ami menetpróba után sem tért vissza).És szinte ugyanazt mondta mint a Mazda-autó,és szerinte a dobozzal semmi gond, csak az autó használatával.Hiába a műhelyben pályázom,korábban meg tűzoltó voltam,ott se kellet sokat menni.
Címem:hora.f@monornet.hu
Hirtelen ennyi.

Oszi | 2010-05-03 23:05 mazda-auto.hu részére

elvileg nem azert van az elejen,kozepen es a vegen egy szenzor,hogy a nyomaskulonbsegbol tudja,hogy mikor van teli???nem,lehet,hogy nala is azzal lesz a gond???


fustot a reszecskeszuro (koromcsapda) miatt nem latsz :) ,de attol meg kormolhat rendesen,csak nem jon ki a kipufogo azon vegen amelyiken varod mert utkozben elakad :)))

Oszi | 2010-05-03 23:01

mazda-auto:

meggyoztem a beszerzest,hogy fussunk meg 1 kort a patronnal es ha minden igaz 2 heten belul lesz megint mas forrasbol ugyan az.igaz ez nem annyira jo hir mint ha azzonal lenne,de legalabb nem maradok cikiben. :)

tranyos | 2010-05-03 18:35 Fecó részére

Fecó, ha esetleg úgy döntesz hogy kiveszed a dobozt a kocsidból, engem érdekelne ha megtudunk egyezni. Feltéve hogy jó az enyémhez. 2007 F/L 120LE. Mazda-autó szerinted?
Üdv!

Fecó | 2010-05-03 16:44 mazda-auto.hu részére

Üdv.
Köszi,és igy legyen.

Egyébként szeretem ezt a járgányt,(soha rosszabb,de jobb autót se kivánok senkinek,se nekem),és összeségében elégett vagyok vele.

Mondható annó elcsesztem hogy díesel lett,de a nyomaték volt a döntő.

mazda-auto.hu | 2010-05-03 14:38 Fecó részére

Több dolog is lehet. Lehet, hogy valóban túl sok korom van a szűrőben, de lehet, hogy csak azt hiszi az elektronika, hogy sok a korom a szűrőben. Az is elképzelhető, hogy nincs hiba, csak egyszerűen túl sok a befejezetlen regeneráció a rövid távolságok miatt, és emiatt van "teli" a szűrő...

Fecó | 2010-05-03 10:19 Fecó részére

Ja,lemaradt.
És még az is csökkentette az idegeimet,(ami úgy is váltakozó enyhén).
Pont a DPF villogás elött elgombáztam 50-nel egy macskát (fekete).Ennek köszönhetően a lőklap alsó festett szélén, repedt afesték,(KB 25-30 cm hosszban),meg a lámpasarkánál,és a löklap és sárvédő illesztésénél,kissé el áll,(de a sárvédőlemezen a fényezés nem sérült)és ahogy meg áltam jött a DPF villogás szűkős mázlimra.

Fecó | 2010-05-03 09:50

Üdv.
Kérdéssem lenne Mazda-autóhoz.

Szombaton villogni kezdett a DPF lámpa,szint rendben,teljesítmény vesztés/korlátozás nincs,valszeg ezt a chipnek/többlet anyagnak köszönhetem,(Pedig igy megy igazán jól).M6,F/L,143le.Jelenleg 34100km van az autóban,az olajban KB 4000km.Tavaj is "ez" volt,akkor kénser égetni kellet,(1500/ford-40 perc,magas volt a kipufogógáz hőmérséklet).Sajna csak rövid távokat megyek,és nem szeretem pörgetni.Minden esetre ma ki lessz ütve a hibajel,és ha visszatér-ha nem,csütörtökön beviszem a Kecskeméti szervizbe.
Már nagyon elegem van ebből a DPF-ből,valszeg felejtős lessz a doboz,(pedig nem füstöl,és roppant jól megy)és kompromisszumot kötök.De ha ránézek az autóra,és segít berágatni,valszeg a DPF sem fog érdekelni.Mit csináljak,tegyem a c-vágányra?
Köszönettel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó