2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


waklarma | 2010-03-26 19:11

Sziasztok. Ma az autómon - dizel mazda 6 121 le - kigyúladt a motorhibát jelző sárga lámpa. De nem veszek semmi különbséget észre. Ugyan úgy húz, nem füstöl nem rángat. A könyve három dolgot ír: üzemanyag kevés, emisszió, elektronikai hiba. Tudom, hogy sok minden lehet, de a jövőhétig még használnom kellene az autót. A kérdés az, hogy használhatom e tovább? volt már valakinek ilyen problémája? Előre is köszi a választ.

mazda-auto.hu | 2010-03-26 09:41

Hivatalosan 2000-res fordulaton van meg a maximális nyomaték, de ennek 80%-ka már 1750 körül meg van.

Nagyi86 | 2010-03-26 08:19

Nah látom ez egy jó téma!

Én nem csak városban használom az autót!
Relatíve sokat megyek vele(évi 40-50 ezer km)és van amikor 2000-es fordulatnál már váltok,de a nagy többségben 2600-3000-nél!
Szóval itt meg yaz autó ahogy kell neki csak az tűnt fel,hogy 2000 alatt csak úgy van az autó!
De ezek szerint nem csak az én autóm ilyen!

Köszi mindenkinek!

Fecó | 2010-03-25 22:25 Oszi részére

Üdv Oszi.
Köszi.

Azt hiszem sok 143-as gazdi kibékülne azzal az 1600,(de azt ez tuti, azt/onnan nemtudja).

Ez is 4900-nél szabályoz.
De én csak azt mondtam,és mondom is,3500-nál kifújt a a relatíve hatékonyság,és onnan még pörög,de minek pörgetném.

Az 1500 fölötti váltás oke is lenne,ha szeretném pörgetni.De megfogadom.

Más.
Csak tudnám mért és sokadszorra,(ma is), CSAK a vezető ablak felejti el emelni magát kulcsal.

Oszi | 2010-03-25 21:48

egy egyszeru XX.ker -szentendre tav kb.:60km az M0-ason 120-130al es maris erezheto a kulonbseg:)

Oszi | 2010-03-25 21:46 Nagyi86 részére

100000 vagy 120000km szelephezag ellenorzes es befecskendezes korrekcio amitol nagy csodat nem kell varni.
igen is neha kell az,hogy ne csak varosba totymorogjunk az autoval mer az nem optimalis a turbodizel autoknak es foleg nem a valtozogeometrias turbonak es persze a katalizatornak es az EGR szelepnek sem!kokszosodik es letapadnak es persze szukul a keresztmetszete a kipufogonak is a lerakodasok miatt ami plusz folyats ami nem tul szerencses.
ezen kivul elofordulhat,hogy a vakumszivatyu mar nem ugy teljesit ahogy kell :)igy a vakumal vezerelt szabalyzok nem ugy mukodtetik a dolgokat ahpgy kell

Oszi | 2010-03-25 21:38 Oszi részére

bocsanat a 143Le az 360Nm ad le 1600tol :)

Oszi | 2010-03-25 21:37 Fecó részére

néha kikell menni vele palyara is ,hogy tisztuljon a rendszer es akkor nem lesz olyan mint amit irsz :) 136Le es a 143Le-s kozott igazan nagy kulonbseg csak az autopalyan jon elo.
az eleg furi nekem,hogy nektek csak 3500ig huz :) es ami meg poen szamomrahogy honnan veszitek a 2000-2100as fordulatot mikor 1600-tol leadja a 310Nm-es nyomatekot a 136Le es 330-at a 143Le-s.
Valoszinel nem kell elvaltani 1-esbol 1500-nel es akkor elni fog :) tudni kell 1600 folot tartani.
kolegam mikor elkerte az automat akkor elvolt ajulva,hogy ez nem olyan mint az o octavia ami csak egy szuk tartomanyban el hanem ebben sznte mindig megvan az ami kell es barmelyik fordulatszam tartomanyban nyomsz ra gazra akkor erezhetoen elindul :)
ez a 3500-ig megy duma meg tipikusan az ujsagirok es teszetelok jol bevet dumaja :) 4900 a tiltas ,ha csak 3500ig menne akkor a "hulye japcsi" minek hagya 5000 ig forogni? (persze 5000 ig meg soha nem forgattam es nem is javaslom,de 4000 kornyekere siman ha kell )

dpf_killer | 2010-03-25 21:24 Nagyi86 részére

Ha ez hibának számít akkor én is jelentkeznék :) nálam kottára ugyan így műkszik a technika! (M6 143le diesel 2006)

Fecó | 2010-03-25 20:58 Nagyi86 részére

Üdv.
Én nem-nagyon értek ehhez,de nekem is feltűnt.
Szerntem minden 2002-2007 dízel,"normál" Mazda6 ilyen.Köztük az enyém is,(2006 gyártású).2000-2100 alatt,azt kell mondjam, nudli,tényleg nagyon szívódízeles a hatás addig,de onnantól oke,3500-ig.Bizonyára nem turbó hiba,amin a finomhangolás picit talán segithet.Más 143-as gazdi szerint pedig úgy megy mint az ővé,(viszonyítás képp probálta).Viszont én meg probáltam e miatt 136-os dízelt,az meg érezhetően gyengébb.De én inkább a sorozatok/szériák közt valószínűsítek difit.Ezt a nyomaték szegénységet,2100-ig normálisnak kell venned/venni.Itt van az,valamit-valamiért.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó