2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
zszs | 2009-05-16 18:43
Sziasztok,
A napokban többször is araszoltam autópályán dugóban és az alábbi problémára lettem figyelmes: járó motornál, üresben gurulva a fékpedál többszöri megnyomásával a fékpedál felkeményedik és megszűnik a fékhatás. Amint visszatettem sebességbe, a fékhatás helyreállt. Nem volt túl biztató. :) Mi okozhatja ezt a jelenséget?
(M6, 6 éves, dízel, 150e km)
tucsi | 2009-05-16 17:47
Sziasztok,
Epp mazda 6 vasarlas elott allok, mar meg is van a kiszemelt peldany (2004.09, 2.0 diesel, 137 lo), viszont nekem nagyon kemenynek tunik a szervo. Ez teljesen normalis?
Jelenleg egy 96-os Bravam van, es annak vajpuha a szervoja, ezert is erdeklodok.
Amugy mi az, amire figyelni kell vasarlas elott, miket erdemes megnezni rajta?
Koszonom szepen!
mazda-auto.hu | 2009-05-15 11:43 dobaki2 részére
1.Igen, beleesik.
2. A programozást úgy kell végrehajtani, ahogy a Mazda előírja.
3. Természetesen így látatlanban, egy hanghatás alapján valamilyen hiba megítélése nem lehet konkrét, tehát nem zárható ki az sem, hogy más adja a hangot.
dobaki2 | 2009-05-15 10:26
A furcs az, hogy attól az időponttól adja -ezek szerint vélhetően a turbó- amikor software frissítés volt kb. 2 hónapja. Azt megelőzően ez a hangjelenség nem volt. Hiába vittem vissza a szervízbe a számítógép nem mutatott ki hibát. Lehet hogy egy teljes sotware törlés és újra telepítés megoldhatja a problémát? A fogyasztás majd majd 500 km-re kivetítve volt 12.2 liter. Az alvázszáma a motornak:JMZGH19D601147511 Ez a motor beletartozik a jelzett szériába? Ha jól értem akkor a morgó hangnak semmi köze a kettős tömegű lendkeréknek?
mazda-auto.hu | 2009-05-15 10:04 dobaki2 részére
1. Ennél a típusnál egy bizonyos alvázszám tartományon belül a turbófeltöltő járókerekének lapátjain rezonancia jelenség léphet fel bizonyos működési fázisokban, a kipufogó oldalon. Lehet, hogy ez az a hang. A PCM programozásával ez a hiba teljesen megszüntethető. 2. Az átlagfogyasztás adatot érdemes minden tankolás után lenullázni és akkor is csak 50-100 km után ad megbizható adatot. Így mutatott 12,2 litert?
dobaki2 | 2009-05-15 08:50
2008-as 2.0 deiesel gépkocsim van. 1-es és 2-es sebesség fokozatokban lehet leginkább érzékelni, ha kipörgetem a motort a kuplung kinyomását követően az alapjárathoz való fordulatszám visszaesése során egy jól hallható morgó hang van. Többen azt mondták, hogy a kettős tömegű lendkerék adhatja a hangot. Ez most természetes jelenség, vagy nem? Ha igen akkor milyen mértékig az? Korábbi szintén diesel Mazda 6 (120 LE) és Mazda 5 (110 LE) gépkocsimon ez miért nem volt tapasztalható? Jelenleg még van egy fúrcsa erőteljes szívóhag is, amit csak alapjáratnál nem lehet hallani. Ezt a hangot az utastérben is lehet hallani mind gyorsításkor, mind állandó sebességnél. Egyik szakszervízben a turbót jelölték meg mint zajforrást. Igaz azt is elismerték, hogy másabb a hangja mint más Mazdában. A teljesítmény jelenleg jó az autónak, csak mintha a fogyasztás lenne magas. Igaz csak az utolsó tankolást követően tapasztaltam kirívó átlagfogyasztást 12,2 l/100km. Ilyen még sosem volt. Még állandó városi fogyasztás mellet sem nőt 8,5-9 fölé. Esetleg lehet, hogy a turbó okozhatja a kettöstömegű lendkeréknek tulajdonított hangot is.
tranyos | 2009-05-14 18:50 mazda-auto.hu részére
Rendben, jó a 14 óra. Köszönöm!
sisek | 2009-05-14 18:35
Sziasztok. 2003-as 6-os mazdát szeretnék venni. Egyelore csak tippeket gyűjtök, hogy amikor eljutok odáig, hogy megnézzem a kiszemelteket, akkor mire figyeljek nagyon. Mazda gyári progit illetve kábelt hol lehet beszerezni, hogy le tudjam szedni a computer adatait. Onnet egy csomo hibat ki lehet szűrni. Előre is köszi
sisek | 2009-05-14 18:35
Sziasztok. 2003-as 6-os mazdát szeretnék venni. Egyelore csak tippeket gyűjtök, hogy amikor eljutok odáig, hogy megnézzem a kiszemelteket, akkor mire figyeljek nagyon. Mazda gyári progit illetve kábelt hol lehet beszerezni, hogy le tudjam szedni a computer adatait. Onnet egy csomo hibat ki lehet szűrni. Előre is köszi
mazda-auto.hu | 2009-05-14 12:58 tranyos részére
Kedden 14 óra lenne jó.